Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Jag kan inte hjälpa att jag köpte en drake som älskar vatten
Nej men ärligt tack ska du ha, det var riktigt schysst! -
Svar till:
jag har blivit kite-befäl Gustafson i lumpen så att det e ganska soft. Vi ska åka ner och surfa i Cabarete
[/ QUOTE ]
hur e det på näset brossan? inte dags snart o byta upp er?
-
jävla tur att ni fick mig att åka istället för att åka hem och sova var ju hur bra som helst
-
jepp riktigt soft! Det kan bli bra imorgon mellan klockan 8 och 14 också(enligt windguru mellan 6,1-7,1m/s).
Men man kommer ju vara bakis som faen! -
Vet icke. Satsar nog hellre pengar på onsdag, men blåser det så e jag ju aldrig svår! Blev du FM igår Jako?
-
en annan har festat upp solen!!!
FM vette fan, full var jag iaf, lagom!
låtert som om det gick bra för hed å totte igår?
hur blåser det idag?
-
Bra kan jag ju inte säga att det gick men det gick i vart fall framåt och det var jävligt kul! så det var ju alltid nått. Jag var precis nere i hamnen och kollade… vindstilla i princip!
-
jag mest rippade vågorna
hel dag imorrn!! dmi ger väldigt lovande utsikter!! nån som är på tidigt imorgon?
-
Jag ska kröka ikväll men ring mig ändå imorgon bitti så får vi se om ni får liv i mig! Är riktigt sugen
-
Svar till:
Svar till:
jag har blivit kite-befäl Gustafson i lumpen så att det e ganska soft. Vi ska åka ner och surfa i Cabarete
[/ QUOTE ]
hur e det på näset brossan? inte dags snart o byta upp er?
[/ QUOTE ]
Har precis ryckt in i lumpen. Har ganska mycket ångest för tillfället.
Har du noge schysst att byta upp mig till.
BRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAANNNNNNN -
ringde lalle tidigare ik men inge svar, hur var det där med att vara ledig efter halv 5?
imon e det heldag me NL å deras kites!!
ska du ha heldag me lumpen??
-
Hur går det alla Locals? Det är ju perfekt vind! Ring när ni är på gång
-
Har tyvärr ingen vindmätare men det ser bra ut för våra 16 drakar. Fast det ser ut att ha lagt sig lite efter regnskuren.
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.