Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Jakob tar du tag och hämtar mig imorgon… dvs. om du får upp ,mig!
-
rock and röll på park idag!
lite byigt men, äsch inget man dör av!däremot rippade man sönder ytterligare en chickenloop idag, hädanefter e det bara plastat som gäller för min del!
-
Fuk! Blåste upp så de blev inge kajt för min del. När herr Hugo byter ner till 9 e man inte så sugen på o kasta upp sin 14-
-
Svar till:
rock and röll på park idag!
lite byigt men, äsch inget man dör av!däremot rippade man sönder ytterligare en chickenloop idag, hädanefter e det bara plastat som gäller för min del!
[/ QUOTE ]
jo tack det är bara att ta och laga min bom
-
Det har blivit lite för många dagar nu när man har åkt ner i onödan.. Jag måste nog vara lite mer kritisk till vinden och snabb som fan när den väl är där.
-
Svar till:
Det har blivit lite för många dagar nu när man har åkt ner i onödan.. Jag måste nog vara lite mer kritisk till vinden och snabb som fan när den väl är där.
[/ QUOTE ]
… skita i om det e lite risky å mest bara lära sig ”the hard way” hur mkt man kan hålla draken??
å totte!
klart ja ska laga bommen din, så snart som bara möjligt!vem kör imon förutom me osk and heng?
-
Jag är på, men jag sover hemma hos Anna inatt och som du vet så har jag ju ingen bil 😛 får se hur jag kan lösa det
-
Blir det någon näset session idag ella
Jag har bara permision nu denna helgen. Jag måste åka för fän.
Det e bra ladd idag här nere. -
Det blir inget för min del idag iallafall, och Jakob jobbar hela dagen! så det blir nog tufft
-
var där nere tidigare idag. ganska byigt o jävligt mycke vågor.
-
Jag är med.. Men jag har fan inte tid för att leka wannabie kite, dvs att sitta på stranden och vänta på att vinden ska bli bra. Kommer bara ner om det verkligen är bra!
Jacko ringer du mig innan du drar ut imorgon? -
NL hade bra uppslutning idag på skanörs playan, men lalle… vi saknar dig….
-
Är någon annan än jag sugen på tidig kite imorgon? Det ska vara bra på morgonen för att sedan lägga sig mer och mer. Ju tidigare ju mer vind…
Fast nu ser jag att det har ändrat så man behöver inte gå upp så piss tidigt iallafall
-
Riktigt schysst förmiddags kite idag! Den måste vi vara nöjda med!
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.