Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Jag ska göra vad jag kan för att få vindarna att bli rätt, det lovar jag!
Ses förhoppningsvis imorgon! -
jag är ju inte särskilt övertygad angående morgondagens kite men som alltid annars, jag e på!
-
Om det hinner blåsa po innan jag ska jubba e jag mä. Totte! Pengar för NL-hoodsen!
-
jag drar en vild tes där jag påstår att det kan bli litt bris idag, vem e påe runt 16?
-
Klart att jag är på… Men jag vetefan om jag pallar dra ner INNAN det blir vind bara för att vara beredd när det kommer. Jag är på att dra ner när vi är säkra på att det blåser.
Fast det har ju helt klart förutsättningarna för bris, Solsken, med moln runt om oss. -
Schysst session idag! Ingen kite men en hel del annat! Vi väntar på bilder Totte!
-
jodå jävligt trevlig session med den nya kite mode:n ”Auto Kite”. Var lite klent drag bara.
-
SNAJS! Heldag imorogn mina vänner. Jag uppsluter efter lunch med en väldigt fin liten överaskning!!
-
längtar efter suprajsen, heldag imorgon då, start tidigt med kaffe och kaugor!
-
Jupp, det blir nog bra. Men jag måste jobba en del imorgon så det blir inte heldag för mig…
-
… me totto and hed har faktiskt blivit lite galna, samling 8 imon å som det ser ut enligt prognosen just nu blir det skanörs hamn, ses där!
-
Hur är det med Egan? Kan man inte få med honom så tidigt? Och var fasen åskar det?
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.