Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

• gogga

Medlem
    4 juli, 2004 vid 22:13

Jag ska göra vad jag kan för att få vindarna att bli rätt, det lovar jag! wink.gif
    Ses förhoppningsvis imorgon!

• patrikol

Medlem
    4 juli, 2004 vid 22:34

Gött vi lever på hoppet som vanligt! smile.gif

• yaqup

Medlem
    5 juli, 2004 vid 00:05

jag är ju inte särskilt övertygad angående morgondagens kite men som alltid annars, jag e på!

• egan

Medlem
    5 juli, 2004 vid 08:58

Om det hinner blåsa po innan jag ska jubba e jag mä. Totte! Pengar för NL-hoodsen!

• yaqup

Medlem
    5 juli, 2004 vid 10:40

jag drar en vild tes där jag påstår att det kan bli litt bris idag, vem e påe runt 16?

• gogga

Medlem
    5 juli, 2004 vid 11:05

Klart att jag är på… Men jag vetefan om jag pallar dra ner INNAN det blir vind bara för att vara beredd när det kommer. Jag är på att dra ner när vi är säkra på att det blåser.
    Fast det har ju helt klart förutsättningarna för bris, Solsken, med moln runt om oss.

• gogga

Medlem
    5 juli, 2004 vid 15:04

Schysst session idag! Ingen kite men en hel del annat! Vi väntar på bilder Totte! grin.gif

• tottovich

Medlem
    5 juli, 2004 vid 16:36

jodå jävligt trevlig session med den nya kite mode:n ”Auto Kite”. Var lite klent drag bara.

• tottovich

Medlem
    5 juli, 2004 vid 16:36
  • egan

Medlem
    5 juli, 2004 vid 17:56

SNAJS! Heldag imorogn mina vänner. Jag uppsluter efter lunch med en väldigt fin liten överaskning!! smile.gif cool.gif laugh.gif tongue.gif grin.gif wink.gif

• tottovich

Medlem
    5 juli, 2004 vid 19:25

längtar efter suprajsen, heldag imorgon då, start tidigt med kaffe och kaugor!

• gogga

Medlem
    5 juli, 2004 vid 21:25

Jupp, det blir nog bra. Men jag måste jobba en del imorgon så det blir inte heldag för mig…

• yaqup

Medlem
    5 juli, 2004 vid 21:26

… me totto and hed har faktiskt blivit lite galna, samling 8 imon å som det ser ut enligt prognosen just nu blir det skanörs hamn, ses där!

• gogga

Medlem
    5 juli, 2004 vid 21:27

Hur är det med Egan? Kan man inte få med honom så tidigt? Och var fasen åskar det?

• yaqup

Medlem
    5 juli, 2004 vid 21:31

han skulle på sb ik så ja tror han e ganska svår smile.gif

Sida 56 av 209

Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.