Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

• gogga

Medlem
    5 juli, 2004 vid 21:33

Haha, kan tänkas… hoppas vi får en perfekt dag, hehe

• gogga

Medlem
    6 juli, 2004 vid 10:04

Hur är er plan? Jag måste tyvärr jobba!
    Egan: Är riktigt sugen på att se tröjorna… När får man dem?

• gogga

Medlem
    6 juli, 2004 vid 16:05

*knäckt*

• yaqup

Medlem
    6 juli, 2004 vid 20:01

du missade alltså den bästa sessionen på länge ik hed. det var heeelt perfekt ladd i 16+14 å vi körde nonstop i nästan 4 timmar…fäääätt!!!

• egan

Medlem
    6 juli, 2004 vid 20:53

sjukt jävla megaphätt! Grym session!Tröjorna hade ett litet tryckfel men har pratat med tryckeriet nu och det går att ordna. Tar någon dag extra. Sjukt jobbigt men finns int mycket o göra. Jag vägrar missa morgondagen pga Telekuk!

• yaqup

Medlem
    6 juli, 2004 vid 21:03

efter kvällens session har jag o egan fått kraftig tändning och har insett att det ska blåsa inatt, och beslutat att slå alla rekord(skånska iaf, eller vad säger hengo? grin.gif) och försöka dra ut kl 05 imon bitti.
    om vi gör det har vi surfat till både kvällens solnedgång och morgondagens soluppgång!

ngn som e sugen, posta här isf!

• gogga

Medlem
    6 juli, 2004 vid 21:34

Jag tror inte på att ni drar ut så tidigt..så ring mig när ni ska ut.. jag kan ju inte missa en till session.. sen är jag ju fan borta i en vecka!!!!

• yaqup

Medlem
    6 juli, 2004 vid 21:35

…vi styrde precis av, klockan är för mkt nuuuu!

e du sugen?

• lix

Medlem
    6 juli, 2004 vid 21:42

denne svensken är sugen efter att ha missat dagens vind…. behöver min skönhetssömn så 05 vettefan om det r genomförbart, phet tanke iaf! rip it boyz, ses där ute kanske! grin.gif

• gogga

Medlem
    6 juli, 2004 vid 22:57

Jag är sugen som fan. men verkligem inte 05.. är inte ens trött nu så jag lär ju vara vaken några timmar till! förslagsvis framåt 9? I vilket fall så ring mig när det är dags!

• yaqup

Medlem
    7 juli, 2004 vid 08:24

välkommen te steffo

• anonym-anvandare

Medlem
    7 juli, 2004 vid 14:20

Heldag imorgon gubbs?

• gogga

Medlem
    7 juli, 2004 vid 14:52

Självklart så ska jag ju iväg när det är heldagar!! Imorgon bär det av till Båstad laugh.gif

• yaqup

Medlem
    7 juli, 2004 vid 15:17

klart det e heldag imon, verkar bli heldag i övermorgon också men inget jag hade satsat pengar på!

kort å gott, heldag imon

• gogga

Medlem
    7 juli, 2004 vid 15:37

Jag kör effektiv förmiddags kite imorgon mellan 08,00 – 14,00. Det är ju sista chansen för mig på en vecka!
    Vem är med på att ses på stranden klockan 8?

Sida 57 av 209

Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.