Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Hur är er plan? Jag måste tyvärr jobba!
Egan: Är riktigt sugen på att se tröjorna… När får man dem? -
du missade alltså den bästa sessionen på länge ik hed. det var heeelt perfekt ladd i 16+14 å vi körde nonstop i nästan 4 timmar…fäääätt!!!
-
sjukt jävla megaphätt! Grym session!Tröjorna hade ett litet tryckfel men har pratat med tryckeriet nu och det går att ordna. Tar någon dag extra. Sjukt jobbigt men finns int mycket o göra. Jag vägrar missa morgondagen pga Telekuk!
-
efter kvällens session har jag o egan fått kraftig tändning och har insett att det ska blåsa inatt, och beslutat att slå alla rekord(skånska iaf, eller vad säger hengo?
) och försöka dra ut kl 05 imon bitti.
om vi gör det har vi surfat till både kvällens solnedgång och morgondagens soluppgång!ngn som e sugen, posta här isf!
-
Jag tror inte på att ni drar ut så tidigt..så ring mig när ni ska ut.. jag kan ju inte missa en till session.. sen är jag ju fan borta i en vecka!!!!
-
denne svensken är sugen efter att ha missat dagens vind…. behöver min skönhetssömn så 05 vettefan om det r genomförbart, phet tanke iaf! rip it boyz, ses där ute kanske!
-
Jag är sugen som fan. men verkligem inte 05.. är inte ens trött nu så jag lär ju vara vaken några timmar till! förslagsvis framåt 9? I vilket fall så ring mig när det är dags!
-
Självklart så ska jag ju iväg när det är heldagar!! Imorgon bär det av till Båstad
-
klart det e heldag imon, verkar bli heldag i övermorgon också men inget jag hade satsat pengar på!
kort å gott, heldag imon
-
Jag kör effektiv förmiddags kite imorgon mellan 08,00 – 14,00. Det är ju sista chansen för mig på en vecka!
Vem är med på att ses på stranden klockan 8?
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.