Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
jag ska iofs också jobba, singel-session från tottes sida ella?
-
jag ska lira golf på barsebäck, start 11.07 så jag kan icke åka förräns på eftermiddagen.
-
Svar till:
jag ska iofs också jobba, singel-session från tottes sida ella?

[/ QUOTE ] du e ju arbetslös
-
jag vet inte när ja slutar!!
e oscar på lite kvällskite eller dyl?
ring när du börjar närma dig tottej, sov gott -
jag stick och spel golf noo, ringt närt jag komt hem så åkt vi lite kajt
-
Egan: Vad har hänt med din kite?
Jag kommer hem ikväll.. hur ser det ut för imorgon? Är skit sugen!
Pöss från det glömda landet i norra skåne. -
Vinden blev galen häromdagen när ett regnmoln kom in, vilket resultera med att jag han precis få ner min draken sen fick jag o tote springa omkring o hjälpa de andra. lalle lyfte bland annat några meter o landade uppe bland klitterna. under tiden detta hände så ville min drake tydligen hellre ligga uppe bland nyponbuskar och badhytter..
men detr var en extreme session ialla fall! -
Blev lite panik i Habo med man kunde se molnet rätt länge vi var några som stack in i tid vi fick hjälpa en hel del sen när väl vinden dundrade in så ser det tveksamt ut så dra in till stranden det kan mycket väl vara åska i sådana moln med, bra att ingen skadade sig i allafall!
-
så sant så, det var nog ett tecken från nån där uppe när jag krashade draken och ventilen gick så jag fick promenera in skiten för 1 min senare hände skiten.. kan varit grek gudarna som höll koll på sina greklingar
-
…eller var det bara du som var dålig å kraschade kiten!
typiskt NF -
Tycker fan synd om Sop-Egan
Ha en bra vecka jag kommer på fredag ska bara marchera typ 2000 mil innan det -
imon blir det västlig vind å jag o totte e det enda som kan representera NL.
vi siktar på skanörs hamn och alla andra som vill köra lite waves med oss får gärna hojta till.
hade nästan tänkt en heldag med start ca 10 men det blir som vanligt vinden som avgör!ngn som har intresse?
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.