Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
nä. hade man bara haft en hel drake så..ska nog inte besöka steffo tills min drake e hel. man kommer j ubara få ångest!
-
Ja det låter ju surt… Blev det något åkt innan regn molnet kom? Hur ser det ut för imorgon boys? Jag är hemma nu..
pöss (Ps. har tröjorna fixats och kommit?) -
Svar till:
imon blir det västlig vind å jag o totte e det enda som kan representera NL.
[/ QUOTE ]
Snällt av dig att komma ihåg mig… *snyft*
-
trodde inte du kom förrän imon kväll!
du får gärna också vara med och representera NL!!
KUL KUL!!!
har en av tröjorna på mig just nu, de e fixade!yummie yummie
-
finns risk för en del regn imorrn men jag åker fan ändå, Egan jag vill nog ha tillbaka min bräda föressten…
-
Svar till:
finns risk för en del regn imorrn men jag åker fan ändå, Egan jag vill nog ha tillbaka min bräda föressten…
[/ QUOTE ] Har du lagat min då?
-
totte finns det någon tillfällig länk till hemsidan? Skicka privat om du inte vill lägga ut den…
-
Hed jag har dina tröjor hemma hos mig. Det är bara att åka förbi och hämta om du int orkar vänta till Fredag.
Hoppas att det gick och åka idag. Jacko Alice försökte ringa dig.
Ha det -
Tack så mycket lalle! Hur är det i lumpen? Jag ska upp till sthlm nu så jag har ändå ingen användning för dem innan fredag. Vi ses då!
-
Jag ska ner till Marbella och promota nu i några dar. När jag kommit hem måste vi testa el secret swan! Sakna mig inte allt för mycket mina locals! Puzz
-
fan vad najs att han stack!!!
vem e på perfekt väder+perfekt vind nu tills tiskv???
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.