Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Jag stör mig att jag måste byta webläsare varje gång jag ska kolla sidan… Finns det inte någon slags patch till mozilla så man kan se den likadant som i IE?
-
ge fan i att köra mozilla istället.. skaffa en bra fw så slipper du köra såna piss program..
-
näsetloclas.nu funakr fan inte på min burk hela datorn hänger sig va fan har ni lagt in där…de den bratsafe eller
-
Svar till:
näsetloclas.nu funakr fan inte på min burk hela datorn hänger sig va fan har ni lagt in där…de den bratsafe eller
[/ QUOTE ]
vilket prg kör du med? använd IE om du inte redan kör de.. själva sidan innehåller inte någon kod som gör att det ska kunna krasha.. om jag inte minns fel innehåller EH sidan samma typ av Iframe kod osv.. så det ska inte va något problem
-
Maste vara utlandssaker osso for jag kan fan inte kolla pa den…
-
jag kan och den är jättefin.. jag tor att era morsor har satt på den här porrspärren för den innehåller en jävla massa snygga nakan brudaR!
och så ett räligt troll förstås! (hugo)
-
Svar till:
jag kan och den är jättefin.. jag tor att era morsor har satt på den här porrspärren för den innehåller en jävla massa snygga nakan brudaR!
och så ett räligt troll förstås! (hugo)
[/ QUOTE ]
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.
Kanske har han en rik pappa?