Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nästa vecka kanske………

  • marden

    Medlem
    20 november, 2011 vid 20:36

    annars mycket imponerande spot resherch… där benke, men är nog lite dåligt vindflow över kanalen..

  • mattias-j

    Medlem
    22 november, 2011 vid 19:45
    Mården;675676 wrote:
    är det någon som någonsin sett något liknande till prognos !!!
    man skulle ha lätt hybris om det var så svart en dag innan….

    vi skrämde bort lite vind till nästa helg ,men nu har en del vågat sig tillbaks på prognoskartorna igen,kanske blir att putsa upp gräsfenorna en gång till iår eller funkar slingshot så här års i dammen ?

    Jag tror faktiskt att Slingshot borde funka nu. Ser ut att bli segling fredag, söndag, (måndag) och tisdag! Äntligen!!!! Frågan är om man behöver lägga ut en notis om rekordförsök, jävla Bringdal :tongue: 😀

  • mattias-j

    Medlem
    23 november, 2011 vid 06:54

    Tyvärr verkar vattenståndet inte vara med oss. -30 till -40 på fredag. Får sätta hjul på brädan…. Sablar!! :frown:

  • benke-2

    Medlem
    23 november, 2011 vid 09:55

    Hey Hey!! ledighetskommite´n vad har ni för planer: åka ner fredag lördag Söndag.
    Eller åka ner Söndag och Måndag.

  • mattias-j

    Medlem
    23 november, 2011 vid 11:04

    Bringdal på Haga på söndag??? Fan vet… Han lät lite sugen!
    Jag mötte Lassie….

  • benke-2

    Medlem
    23 november, 2011 vid 12:12

    Det vore ju jävligt najs med Bringdal på plats, så att man får se vad som är max i Sverige.
    47 i dammen borde inte vara några större problem för Bringdal, 49-50 kan ju gå också om det är stormbyar på Väst.
    Ser ju bra ut 3 dagar i rad frå Söndag.

  • marden

    Medlem
    23 november, 2011 vid 12:13
    benke.;675862 wrote:
    Hey Hey!! ledighetskommite´n vad har ni för planer: åka ner fredag lördag Söndag.
    Eller åka ner Söndag och Måndag.

    leta upp sakerna långt in garaget ,öva på att trä nerhalet rätt ,ställa in fotstroppar (för vinterpjuk), testa handskarna osv på hemma plan på fredag, progen ser ut att vika ner sig till måndag o satsa allt på ett kort på söndag….samt träffa lassie 😉

    har ett överflöd av små evo2or+vapor hemma, ingen som “behöver” i helgen

  • faster

    Medlem
    23 november, 2011 vid 14:41

    Jag har ett speedslalom 5.0 Naish Stealth till salu för 1700kr, riggas på RDM 400.

  • surfteo

    Medlem
    23 november, 2011 vid 16:34

    befinner mig just nu mitt ute på atlanten i den orkan ni väntar på, just nu ca 35 m/s så det blir nog lagom när den kommer hem!!

  • seve1000

    Medlem
    23 november, 2011 vid 17:05

    Jag är sugen att prova dammen men skulle uppskatta om ni sätter på värmen i den redan nu så den hinner bli ca 10-15 grader innan söndag;-)

  • mattias-j

    Medlem
    23 november, 2011 vid 17:19

    Om Richardsson kommer, så kan han nog kissa upp tempen till ca 10 iaf….:smirk:

  • mattias-j

    Medlem
    23 november, 2011 vid 17:21
    surfteo;675890 wrote:
    befinner mig just nu mitt ute på atlanten i den orkan ni väntar på, just nu ca 35 m/s så det blir nog lagom när den kommer hem!!

    Svårt att hålla i groggen nu då?? 😉 Hoppas att båten du är på håller lite storlek…

  • surfteo

    Medlem
    23 november, 2011 vid 17:45

    haha ja man får nöja sig me burk öl:laugh:! som tur e e båten 292 m lång så det går hyffsat!

  • seve1000

    Medlem
    23 november, 2011 vid 18:04
    Mattias J;675893 wrote:
    Om Richardsson kommer, så kan han nog kissa upp tempen till ca 10 iaf….:smirk:

    Härligt!

    Är det söndagen ni siktar på?
    Hur verkar det med vattenståndet?

  • swe117

    Medlem
    23 november, 2011 vid 22:28
    Mattias J;675893 wrote:
    Om Richardsson kommer, så kan han nog kissa upp tempen till ca 10 iaf….:smirk:

    Haha… 😀 Kan kanske vara värt resan från Skåne bara för den upplevelsen :cool2:

Sida 2 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nästa vecka kanske………

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.