Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nästa vecka kanske………

  • mackee

    Medlem
    2 december, 2011 vid 20:35

    Vi satsar på att vara på Haga vid 10,30 tiden för att komma iland vid ca 16,00

  • thomas-althin

    Medlem
    2 december, 2011 vid 21:45

    Jamen då ses vi i morgon!!!:)

  • marden

    Medlem
    3 december, 2011 vid 11:56

    ser ut att vara ännu en rekord dag på g
    perfekt vinkel ännu mer vind ?fortfarande högt vatten men ska sjunka undan, frågan är om det hinner sjunka innan det blir mörk.
    har ont i huvudet över att jag inte kom iväg idag och kunde inte somna igår…lycka till ni som är där.

  • mick

    Medlem
    3 december, 2011 vid 12:36

    Instämmer, det är fysiskt påfrestande att inte vara på Haga när det är sådana här förhållanden. Man är inte direkt någon charmknutte idag…

  • marden

    Medlem
    3 december, 2011 vid 13:34

    Precis ,vore nog bättre för äktenskapet trots allt om jag inte varit hemma idag…
    Såg att Kalmar har medel på 20 nu och byvind över 25 ! Tyvärr +20 i vatten

  • davven

    Medlem
    3 december, 2011 vid 16:43

    Skit också, kollade gubben i fyren precis. Nu är det +9 och fallande var ca +21
    när vi var där nere innan det mörknade. Ni missade inget pga det var riktigt svårkört,
    i princip hela revet under vatten.

  • tobhed

    Medlem
    3 december, 2011 vid 18:24

    Gick tydligen inte alls att köra, mest synd var det nog om thompa som körde från Malmö före 6 i morse….

  • swe117

    Medlem
    3 december, 2011 vid 18:33

    Ja jäkla osis… Tur att han är så positiv, “ja men nästa gång blir det bättre” själv hade jag säkert svurit en lång ramsa… men det är ju jag det:wink:

  • mackee

    Medlem
    3 december, 2011 vid 18:39

    Fy fan vad det kunde blivit bra idag
    Medelvind på 19,5 och byar på 23
    Perfekt riktning men så j…. Högt vatten har nog aldrig varit i dammen med så svårkört vatten

    Men nästa helg kanske allt stämmer och då blir det nog ett nytt försök

  • swe117

    Medlem
    3 december, 2011 vid 18:41
    mackee;676747 wrote:
    Fy fan vad det kunde blivit bra idag
    Medelvind på 19,5 och byar på 23
    Perfekt riktning men så j…. Högt vatten har nog aldrig varit i dammen med så svårkört vatten

    Men nästa helg kanske allt stämmer och då blir det nog ett nytt försök

    Får hoppas att förkylningen dragit förbi tills dess :cool2:

  • marcus

    Medlem
    3 december, 2011 vid 19:00

    Håller med …det är svårt avvägning det där …åka iväg o skapa en kort kris i äktenskapet
    eller stanna hemma o riskera psykiska men…
    Jag var ganska nära psykotisk härdsmälta för för ca tre år sen- när halva sverige (kändes det som) åkte till Haga direkt från SM i TT ……en mkt blåsig dag …..och jag åkte till ett dop ute i skogen i Hovmantorp ….kom ihåg att jag såg läpparna röra sig på prästen men hörde ingenting (ett kvinnligt fenomen annars) ….

  • marden

    Medlem
    3 december, 2011 vid 19:24

    tack för idag ,att det inte blev episkt ,min psykotiska härdsmälta släppte taget om mig nyss 😉

  • p-malmkvist

    Medlem
    4 december, 2011 vid 08:26

    Lite sent inlägg.. Coolt med farterna på sistone 45.6 av Mr Rickardsson är ju riktigt häftigt. Tidigare var det mr 43 knop varje gång, nu kanske mr 45 knop var dag:cool2:

  • glader

    Medlem
    4 december, 2011 vid 12:50
    Mården;676753 wrote:
    tack för idag ,att det inte blev episkt ,min psykotiska härdsmälta släppte taget om mig nyss 😉

    Jag kanske inte skall testa dammen. Verkar värre knark. Känner mig helt lugn här oavsett prognos för Öland. 🙂

  • seve1000

    Medlem
    4 december, 2011 vid 15:11
    glader;676791 wrote:
    Jag kanske inte skall testa dammen. Verkar värre knark. Känner mig helt lugn här oavsett prognos för Öland. 🙂

    Ja tycker du det är jobbigt att bara ha GPSen på så bör du nog avstå;-)

Sida 7 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nästa vecka kanske………

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.