-
Neil Pryde
Skulle vara jätte tacksam för snabba svar… Tänkte gå och köpa en Neil Pryde torrdräkt 4000 serie, för 2300kr. Någon som vet om den funkar eller hur kan jag veta om det är en skysst kite dräkt.
Tack///Gustaf
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Neil Pryde
Skulle vara jätte tacksam för snabba svar… Tänkte gå och köpa en Neil Pryde torrdräkt 4000 serie, för 2300kr. Någon som vet om den funkar eller hur kan jag veta om det är en skysst kite dräkt.
Tack///Gustaf
Svar till:
Tack///Gustaf
[/ QUOTE ]
Var köper du en 4000 dräkt för 2300? kostar på SP 3200, anar jag ett skrivfel? annars köpte jag själv en 3000 för 2000 pix + västhuva för 600 spänn… klockren kombination, tätt och fint
/Johan
Finns på rea på skimarin Huddinge. Men du är helnöjd med din Neil Pryde 3000?
Jag använder 3000series med huvväst under vilket funkar helt ok NU….. men snart blir den för kall för min del.
Köp 4000series eller E3 5000 om du vill ha en varm neoprendräkt du kan åka med hela vintern….
Själv tänker jag lägga mina pengar på en pyro och slippa alla kalla ombyten på beachen…..
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Neil Pryde
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.