Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NeilPryde och deras master

• NeilPryde och deras master

Publicerad av highway på 13 mars, 2004 vid 11:35

Förra hösten köpte en ny linje med Neilpryde Search för att ersätta mina NR men dom verkar inte inte funka speciellt bra tillsammans med mina gamla Fiberspar Tidalwave master.

När man kollar på NP´s forum så skriver dom ju hela tiden att NP´s segel inte är anpassade för RDM och därför inte funkar så bra tillsammans, är det någon här som kör Search segel på RDM och hur funkar det?

Vilka andra master än NP´s egna borde funka? Jag har fått för mig att North och Arrows master har ungefär samma form och utseende som NP´s eller är jag ute och cyklar här?

//Magnus

highway svarade 21 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NeilPryde och deras master

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.