Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nersmögade jävla senilitetsidiot!!!!

• Nersmögade jävla senilitetsidiot!!!!

Publicerad av machinehead på 1 september, 2004 vid 21:17

Tjena!
    Börjar nog bli gammal på riktigt,
    …körde till löderup ida för lite vågor av rang…hittade fan inte bommen…nog tyvärr varit försvunnen sen jag glömde den i skanörs norra förra söndagen igen, tror jag…
    så det var bara snällt och köra 8 sura mil hem till malmö igen!!

Har någon sett den, hörde lite med Näset Locals men de hade inte sett eller hört ngt….

Får nog skylla mej själv, men om någon har någon info om en Cabrinha Powerlock 51 cm utan fodral så utlovas hittelön!!

Ha d´

//Andreas 0708-253151

dirk_diggler svarade 21 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • patrikol

Medlem
    1 september, 2004 vid 21:22

Håller ögon och Öron öppna! Jävla osis Andreas. Har en vanlig Cabrinha bom om du behöver låna! smile.gif

• rambo_johnson

Medlem
    1 september, 2004 vid 21:45

va fan andy, det var fan rätt feda vågor där asså, litta stökigt bara

• skanepaul

Medlem
    1 september, 2004 vid 21:48

Själv tappade jag en EH bom i Mossby på väg upp till bilen för några veckor sen. Så om ngn ser en sådan där den inte borde vara så säg gärna till.

• davids

Medlem
    2 september, 2004 vid 08:34

Det var fääta vågor i Margeretberg igår med, jisses!

• niklas82

Medlem
    2 september, 2004 vid 10:32

Hej det är jag som är den lille ”vätten” som hittar alla saker….

jag har säkert redan ett 50 tal brädor och ungefär 60 bommar med och utan linor… sen ligger jag på ett lager av hela 247 kite pumpar…

jag vet inte vad jag ska ha alla saker till men ska försöka bygga ett ”drivveds” slott av alla sakerna…

puss på er

• backe

Medlem
    2 september, 2004 vid 10:40

Coolt, om jag skulle byggt skulle jag nog smällt upp en torn vid typ kullaberg eller nåt. Kan ju lägga en grund av betong?

• dirk_diggler

Medlem
    2 september, 2004 vid 16:56

om det bara va en EH-bom så e det ju lugnt. den ville du väl ändå inte ha?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA