Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ni bakom ACME Kiteboarding: Kolla detta

  • Ni bakom ACME Kiteboarding: Kolla detta

    Publicerad av anonym-anvandare på 30 mars, 2004 vid 20:48

    På er hemsida skriver ni följande:
    “De Best-drakar som just nu finns på försäljning På er (http://www.bestkiteboarding.com) är den gamla EH-designen, och de du kan köpa här är Erics senaste design fullsmäckad med förbättringar. Skillnader är bla att eric sepererat den sista struten från leading edgen”

    Ni borde nog kolla upp fakta innan ni ger er ut med liknande påståenden. Den sista struten är OCKSÅ vad ni kallar “separered” på Best-drakarna.

    larssa svarade 20 år sedan 17 Medlemmar · 40 Svar
  • 40 Svar
  • gangsta_erik

    Medlem
    30 mars, 2004 vid 21:21

    Vi ber om ursäkt för detta. Information lade vi ut innan best lanserade sina drakar och vi har tidigare fått information om att Best-drakarna skulle baseras på den version där minsta strutarna var ihopbyggda med LE. Felet är rättat. Tack för påpekandet.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 mars, 2004 vid 21:24

    Bra svar! Jeg er meget nöjd! Kör hårt med försäljningen, men ett tips är att inte tracka ned på andras modeller när ni försäker trycka på era egna!

  • rambo_johnson

    Medlem
    30 mars, 2004 vid 21:36

    ojoj..vi får se vilket märke som regerar i sommar…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 mars, 2004 vid 21:44

    Svar till:


    ojoj..vi får se vilket märke som regerar i sommar…

    [/ QUOTE ]
    Ja på vattnet! Mvh Bengt
    p.s jag vet att jag åker sämre d.s

  • pepa

    Medlem
    30 mars, 2004 vid 23:27

    Som vanligt kommer det bero på vem som sitter bakom spakarna… Annars är det ju självklart Cabrinha. Alltså även nu. Jag har fått storhetsvansinne.

  • dmp

    Medlem
    31 mars, 2004 vid 00:02

    Länge leve petson o findus barndrakar…

  • sirgomez

    Medlem
    31 mars, 2004 vid 14:09

    jag tycker någ att bulibompa är den bästa draken 😉

  • chris99

    Medlem
    31 mars, 2004 vid 16:39

    Hugo, Mr Rambo, du har ju sista tiden propagerat lika stenhårt för minst fyra olika märken. Först var det Naish X3 som regerade fett.
    Sedan var det Takoon med Skoop3. Efter det var det väl Cabrinha Nitro och nu sist EH.
    Och alla har fått samma omdömme, att vara den absolut grymmaste kiten som någonsin gjorts.
    Kanske är det så, vem vet, men det finns en viss chans att betyget är något påverkat av betyggivarens egna intresse.. Kanske..

    Tjoho

    /Chrillo tongue.gif

  • hutter

    Medlem
    31 mars, 2004 vid 18:41

    Vill inte vara sån, men surfar man runt på kiteshoparna som finns på nätet så är just “deras” märke ledande på teknik, kvalitet och säkerhet…..

    känns förvirrande för en nybörjande som mig smile.gif

    Sen är det ju faktiskt inte helt omöjlgit att ändra sig om man testar en ny drake..

  • stebe

    Medlem
    31 mars, 2004 vid 19:03

    Av de nya drakarna på marknaden tror jag många är väldigt grymma så man skall nog snacka om olika egenskaper istället för om bra eller dåliga drakar…..hepp smile.gif

  • rambo_johnson

    Medlem
    31 mars, 2004 vid 21:10

    har jag sagt att Skoop3 är kass? har jag sagt att nitron är kass? eller X3an!!!, EH är ett custom märke där dom gör många fler uppdateringar per år än tex stora bolag som Cabrinha och Naish och Takoon. Jag hade aldrig kört ett märke som var piss! VARFÖR bytar jag märken? Jo för att jag kan… Jag gillar att testa nya kites. Men nu känns det som jag inte behöver byta längre eftersom jag själv har möjlighet att påverka prestanda, material och design tillsammans med några av kitevärldens mest eftertraktade kitedesigners.

    Åk till Cabarete och få ett humm om vad som händer på kitefronten istället för att sitta med morgontofflorna i mattludden o vänta på bättre tider.

  • chris99

    Medlem
    31 mars, 2004 vid 22:23

    Ärligt Hugo, du är grym!
    Gillar att du/ni överöser oss med filmer och bilder från världens kitescen. Lika mycket som att höra dina reflexioner om vad som händer på kitemarknaden.
    Ville ironisera lite över dina utlåtanden bara. 🙂

    Efter drygt en månad i Venezuela så såg jag minst tio kites som gick sönder (inte blåser som sprang läck, feta revor). Du kan ju hälsa till kitemakarna att vi användare gärna ser att man lägger mer vikt än tidigare vid hållbarhet. De sponsrade tävlingsåkarna kan få en egen linje med de mest extrema materialen så kan vi andra få köra med något som håller. Tror att få av oss märker någon skillnad.

    Keep on the good work!

    /Chrillo

  • rambo_johnson

    Medlem
    1 april, 2004 vid 08:17

    det är på gång ska du se men det blir inte en billig kite…

  • hengo

    Medlem
    1 april, 2004 vid 09:02

    smile.gif wink.gif

  • kitesweden

    Medlem
    1 april, 2004 vid 16:12

    Ocean Rodeo och Dacon/Kite Sweden har det som ett av sina viktigaste mål, att göra/sälja grejer som håller. Eftersom vi säljer OR…. hänvisar vi till dom som kör med OR grejerna för kommentarer…
    Men vi kör både vinter och sommar med våra grejer för att verkligen testa hållbarhet etc innan vi säljer dom.
    /Mvh Lars
    http://www.dacon.biz

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ni bakom ACME Kiteboarding: Kolla detta

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.