Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ni som gnäller om dyra brädor….
-
ni som gnäller om dyra brädor….
Publicerad av anonym-anvandare på 11 februari, 2003 vid 16:42Kolla då in denna sida undrar när han skall få sålt dom där grejorna för det mesta är ju rena skiten !!!!!
http://www.angelfire.com/ma/sportsurf/kungdenknege svarade 21 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Hehe han får sålt en hel del… Iaf tillräckligt för att ha öppet som en vanlig affär!
-
Ett klart fall för ” Nostalgi hörnan “
En bra pris referens om man vill sälja något gamalt junk själv,till någon mindre rik typ.( och som har dålig koll ) -
hehe!! var inne på den sidan för ett tag sen!vart lite chockad måste jag säga
-
Han är dyr…och lite för mycket säljare tycker jag. Tyvärr för det ligger ju nära och bra för oss skåningar. Med tanke på öppettiderna också som kungdk sa…
-
Hoppas det, för det är jävligt bra att ha en butik så pass nära iaf! Dessutom har han bättre öppettider än Surfers Paradise…
-
Men 3200:- för en beggad bräda från -91, är int det lite väl dyrt…
Om jag får föredra. så föredrar jag sämre öppetider med bättre priser än tvärt om../anders
-
Jupps, därför är vi himla glada över Paddy & SurfersWorkShop 😎
-
Sidan har ju inte uppdaterats på årtal, så priserna
lär ju inte gälla längre och grejerna lär förmodligen
inte heller finnas att köpa längre… -
Om det är samma grejor vet jag inte, men det är samma typ, från samma årtal, till samma priser.
-
Har länge undrat vart all gammal svårsurfad skitutrustning tagit vägen. Nu vet jag.
/Rune -
Det är en gammal sida, det finns en ny någonstans. Gå in i affären istället så kan ni säkert snacka med Robban och få ett shysst pris. Jag tycker att det är jävligt skönt med en surfshop som har vanliga öppettider, man kan tex sticka in om på väg till surfet en lördag fm och skaffa en fena eller något man saknar, eller så har Robban med sig grejer ut om han har stängt pga mycket vind, finns oftast i Klagshamn.
Och nej det är inte Robban som skrivit detta.
Logga in för att svara.