Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nicke_S…. Vintersurf i Fiskebäck

• Nicke_S…. Vintersurf i Fiskebäck

Publicerad av zehlertz på 6 mars, 2004 vid 13:23

Såg att du snackade med nån annan om att filma i F-bäck. Jag filmar gärna nästa gång ni ska ut o köra.

Skriv ett inlägg här eller skicka ett mess till mig så kommer jag ut o filmar lite (alldeles för kallt för mig att surfa nu)

Andreas //0736175810

zehlertz svarade 21 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • niklas_s

Medlem
    6 mars, 2004 vid 13:36

fan va gutt. då blir de hårdfreestyle på ftpn snart då. om de bara möjligtvis kunde komma lite vind. men du måste ju ut du me snart. de e ju fan mars, å ja vet att du har vart utomlands men de e inget å skylla på. du ska ju lära mig frammåten å de kan du fan inte göra från land vettu smile.gif aja. de e strongt nog å filma. ja hör av mig när vinden kommer.

/Niklas, shitbay 0704882665

• zehlertz

Medlem
    6 mars, 2004 vid 15:56

hmm… jo jag får väl gora det.
    Funderade på pozo nu i mars/april, men d kanske blir en ny dator istället….

nu när jag sett mina filmer därnerifrån… jag har lärt mig att borja rotera i framåten (alltid ngt)… men har sett vad jag gör för fel, så jag e jävligt sugen på att få komma ut o ”rätta till” dom felen…

vi hörs så fort d blåser då…så får vi se, film el. surf

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA