Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Niggas 4 Downwind Habo/Jipä express

• anonym-anvandare

Medlem
    13 augusti, 2003 vid 22:30

OK 11.30 går start skotten från LOMMA WINDSURF KLUBB det tar ju ca 20min upp till jipä o sedan 20min tillbaka till habo. det rippas väl ca en 20-30min i Habo

Folk kan ju ringa tävlingslednignen imorrn bitti mellan 10 och 11 på 0705-364482

• anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 00:06

asså vi syens i Lomma vid kl 10,30 då asså bara så ni fattar era jevla …ja ja vet inte vad

• pepa

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 04:52

Ääää dra era möghögar, d dä ä ju bra å så men ni kan ju inte ligga å fräsa för faen. Waita ba tiss da rud bojz in da hööd kommer ner å kickar en wooppppis. Töst.

• anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 06:54

Kugen va najs wäther , blåser 11 i Lömma nu

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA