Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › NITRO 12!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2000000005
-
NITRO 12!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2000000005
Publicerad av flip på 13 oktober, 2005 vid 08:25Har en 12a kvar som säljes till ett grymmt bra pris!! Kiten är i fin fint skick… Passa på!
jonaish svarade 19 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Svar till:
0730534896
[/ QUOTE ]
jag gjord en logga till dig så ja kan ta kiten va
-
Svar till:
Nu var du rolig Jonaish! hahahahahahah gör kul!
[/ QUOTE ]
mmmm kalle det tyckte du heheheheeee synd att du inte kan koma på något roligare
-
Jag skiter väl i om jag är rolig eller inte! Sluta lek så jävla fyndig!
-
Svar till:
Jag skiter väl i om jag är rolig eller inte! Sluta lek så jävla fyndig!
[/ QUOTE ]
fyndig haha försöker du göra till dig lusti kure
-
hahahha, nu skrattar jag så jag får ont i magen Jonaish, lugna ner dig 5 min så jag kan hämta andan!
-
Svar till:
hahahha, nu skrattar jag så jag får ont i magen Jonaish, lugna ner dig 5 min så jag kan hämta andan!
[/ QUOTE ]
mm den va väl så bra !!! fan asså va får du alla torra skämt ifrån är så jävla avundsjuk på dig
-
Svar till:
Vad betyder ”tåra” jonaish?
[/ QUOTE ]
du får fan läsa om det ja skrev å se att ja inte skrev något om ” tåra ” men du kan ju förklara va det är ??
-
Svar till:
Svar till:
Vad betyder ”tåra” jonaish?
[/ QUOTE ]
du får fan läsa om det ja skrev å se att ja inte skrev något om ” tåra ” men du kan ju förklara va det är ??
[/ QUOTE ]
haha du skrev de först för du är så usel på att stava, sen när du upptäckte de så.. ”Ändrad av jonaish (15/10/2005 17:35)”
haha, jävla nolla..
-
ööö och ??? så jävla noga är det inte Mr Perfekt lite fel har ingen dött av förutom du
-
Nej de har jag inte dött av, för jag lever fortfarande, men när jag ska skriva ordet ”torra” så skriver jag inte ”tåra” för jag är inte så jävla värdelös som du på att stava…
-
Man är inte smartare för att man kan stava och man är inte dum i huvudet bara för att man har svårt för att stava!
Logga in för att svara.