Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nixa rippar Torkel!!

• andi_j

Medlem
    24 maj, 2004 vid 11:48

Fan först klagar ni på mina bilder sedan lägger ni en massa skit på min tråd!!!! Vad fan ska detta likna!!!! grin.gif

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 11:53

Sorry biderna var hur bra som helst bara lite extra tips! blush.gif Rambo kan säkert massor med mera när det gäller fotografering men han gillar mer att retas lite! I allafall på Steffo!

• andi_j

Medlem
    24 maj, 2004 vid 11:57

Svar till:

Sorry biderna var hur bra som helst bara lite extra tips! blush.gif Rambo kan säkert massor med mera när det gäller fotografering men han gillar mer att retas lite! I allafall på Steffo!

[/ QUOTE ]

Med glimten i ögat, jag vet att det inte var några proffsbilder men hellre det än inget alls!

• anonym-anvandare

Medlem
    24 maj, 2004 vid 11:59

Var inget fel på bilderna! Var dock så länge sedan man såg Nixa att man ej känner igen honom!Mvh Bengt

• roland

Medlem
    24 maj, 2004 vid 12:38

Svar till:

Fan först klagar ni på mina bilder sedan lägger ni en massa skit på min tråd!!!! Vad fan ska detta likna!!!! grin.gif

[/ QUOTE ]

Hahahaha

• arnold

Medlem
    24 maj, 2004 vid 18:41

Körde till Lagans mynning, riktigt fint ställe faktisk. Kitade en liten stund med 12:an sedan blev det obehagligt mycket vind och jag drog mig tillbaks till V-stand för att vindsurfar med 4.6 segel, riktigt kul var det!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nixa rippar Torkel!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.