Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › NL-kitebuss har kommit nu!!!!!
-
NL-kitebuss har kommit nu!!!!!
Publicerad av ozzcarr på 23 mars, 2004 vid 17:57Nu har äntligen vår kite-buss kommit! Hämtade den efter stripeningen precis! Vet att den ser lite fattig ut men tror ändå att den kommer funka att åka till spottsen med. Vi ska inviga den nu i veckan, kan ju köra ner till falsterbo GK och kolla om ni vill kommer nog vara där om det blåser rätt i veckan.
Totte, jag behöver din hjälp sen med stereon, nån stor måste lyfta en kåpa där slutsteget ska sitta. Kommer kanske förbi sen och visar upp den, fast den e läskig att köra…sjuukt stor!
tottovich svarade 21 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Och så har vi den andra sidan som jag starkt propagerade emot fast ändå blev rätt bra, ser bättre ut i verkligheten iallafall! Har den gamla IXUS:en så ha överseende med mina sketna 2.1 megapixel.
-
Du kommer äta upp dom orden när du blir hämtad på sturup i sommar av min nya kärlek på bilden. Här e det inget fusk, man hade ju sett om den var gjord i PS!
-
Svar till:
schysst antenn!

[/ QUOTE ] Kanske en gatulykta…men jag vet inte
-
Svar till:
Svar till:
schysst antenn!

[/ QUOTE ]
Kanske ironiskt menat… men jag vet inte
-
bilen är riktig finns många sådana i USA, tror dock bestämt stripningen är mindre äkta….
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
schysst antenn!

[/ QUOTE ]
Kanske ironiskt menat… men jag vet inte
[/ QUOTE ]
Kanske spela dum…men jag vet inte -
Vi e iofs rätt dumma på Näset. Men det kan ju inte jag hjälpa. Samhällets fel.
-
hehe nej men jag trodde min något överdrivna smiley förklarade det mesta … tar den igen!
Logga in för att svara.