-
Nlas eoim
*Timmar kvar till avresa visar jag med glädje upp samarbetet med http://www.NLASEOIM.com.
”We believe that one way of showing appreciation towards communities surfers visit is to offer to their children and youth the cheapest life insurance around: a Safety Reflector.”Det ni ser på bilden är reflexer som ska ut till barn i skolklasser m.m. runt Costa Rica, den här gången är jag privilegierad att hjälpa till med det.
”Kan en av alla reflexer vi delar ut göra nytta är det värt alltihop.”Med dom orden är presskonferensen avslutad och jag ska hoppa på tåget upp till STHLM strax. Det är riktigt nära och allt går väldigt bra!
Dom senaste kvällarna har jag somnat med en tår i ögat, leende på läpparna och förväntansfullt hjärta. Människorna i Sverige är fantastiska på alla sätt och jag är otroligt lyckligt lottad! Jag kommer sakna massor av människor, jag kommer sakna folk som inte tror att jag kommer sakna dem. Sen kommer jag lära känna människor i Costa Rica som varken jag eller dom tror att vi kommer lära känna varandra.
Livet är rörigt!Jag fick feeling och slänger in en John Mayer sång, enjoy!
Återigen nöjer vi oss där så länge, ses i Costa Rica!
Bless!
Tyvärr, inga svar hittades.
Logga in för att svara.