Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing NO i Malmö – Vart åker alla då`?

• patrikol

Medlem
    11 september, 2003 vid 11:04

Han skall vara glad för nakenbad om jag förstått det hela rätt smile.gif smile.gif skall själv ner på ribban nu och kolla vindhastigheten återkommer med m/s

• melker

Medlem
    11 september, 2003 vid 11:17

Jaha då var mobbingen igång igen. Nakenbadet är min sanna lycka så där skulle jag kört om jag var er.

• kitelife

Medlem
    11 september, 2003 vid 11:21

hmmm RIBBA & nakenbad i samma mening… ni får bjuda in några av runkarna från JP så blir lyckan gjord ; )

melker du har väl kontakter? eller va det du HangerS? *lol*

• zoolander

Medlem
    11 september, 2003 vid 12:21

detta va ju en riktigt trevlig diskussion denna dystra dag!

• melker

Medlem
    11 september, 2003 vid 12:23

Vid NordOst åker man till Vinylbaren KB och är med på Hårdroclksquiz!!!

• patrikol

Medlem
    11 september, 2003 vid 12:25

Sorry Melker smirk.gif Och för er som är nyfikna så blåser det mer ostlig än NO vind kl 13:55 Max vind 6,8 Medelvind cirka 5 så om det blåser upp lite mera till kvällen så, men ostlig är kanske inte så bra? DMI säger ”Bælthavet og Sundet
    Mest omkring øst, 3 til 8 m/s, i aften drejende nord og fredag omkring nordvest. Enkelte byger, mest god sigt.

• stellan

Medlem
    11 september, 2003 vid 12:43

Patrik – Hur gick mätningarna? Gissar att du inte blåste väck precis

• patrikol

Medlem
    11 september, 2003 vid 13:39

Jag har precis kollat läget igen verkar som att det tyvärr blåser mindre nu, 3,8 m/s Men vill man chansa så ligger väl Tippen bäst till. Ser dock inte allt för ljust ut.

• stellan

Medlem
    11 september, 2003 vid 14:05

Jag och Eddie chansar på tippen – hej då

• patrikol

Medlem
    11 september, 2003 vid 14:16

Håller tummarna för er.

• eddie

Medlem
    11 september, 2003 vid 17:49

Det var helt värdelöst…. tränade dock på lite hemgjorde trick. Typ ligga på rygg i vattnet och hålla kiten med bakvända händer…. Roligare än så blev det inte *suck*

• stellan

Medlem
    11 september, 2003 vid 18:00

…Men vilken solnedgång!!!

• eddie

Medlem
    11 september, 2003 vid 18:03

Såg att du fotade från bilfönstret…. wink.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA