• skotten

Medlem
    29 juli, 2008 vid 12:08

go on mikael, mix it up a little by using different words next time mate…. you can do it!!

• yeeah

Medlem
    29 juli, 2008 vid 15:22

@Alohamikael 485584 wrote:

Vill du prova Nobile brädor och kites så finns jag på Västkusten nästa vecka. Hör av dig till Mikael 070-730 40 25

Var på västkusten? har visserligen för många brädor redan men hela nobiles sortiment skulle va kul o testa. Vågbrädor?
    /Jakob

• alohamikael

Medlem
    30 juli, 2008 vid 19:42

Mest i Malmö och Göteborg trakten, de är bara slå en signal. Har vågbrädor. / Mikael

• milkman

Medlem
    30 juli, 2008 vid 21:54

Nobile har inte bara brädor längre, testa NHP kiten också. Enda nya kitemodellen för C-älskaren va jag vet då de flesta andra verkar sikta på plattare kites numera.

• skye10

Medlem
    31 juli, 2008 vid 06:34

Hur fan har du kunnat bli ”gammal räv” Milky?

• tom-tom

Medlem
    31 juli, 2008 vid 06:45

Kolla på mig då, Noobe. Hehe..

• johnk

Medlem
    31 juli, 2008 vid 14:30

har ni shinn TT?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.