• gh0st

    Medlem
    26 september, 2006 vid 18:05

    Fast skriv bara inte en massa onödigt skit på fjortis-språk, då stannar tyvärr kitestatusen på Jonaish nivå fast du har över 1000 posts.

  • jonaish

    Medlem
    26 september, 2006 vid 19:02

    Vad är “fjortis-språk” gh0st !??!

  • zo0

    Medlem
    26 september, 2006 vid 19:07

    hur e poängen då? 25 e noobe sen då?

  • gh0st

    Medlem
    26 september, 2006 vid 19:42
    jonaish wrote:
    Vad är “fjortis-språk” gh0st !??!

    Nej jag vet inte, det kan ju typ vara vara saker som att använda onödigt många vokaler, utropstecken, stora bokstäver mitt i orden, förlegade uttryck osv. När man ser sådana posts så blir lätt väldigt jobbigt att läsa, det ser verkligen skrikigt ut, som om det vore ett gäng fjortistjejer som sitter längst bak i bussen som skriver, fjortisspråk.

  • zo0

    Medlem
    26 september, 2006 vid 19:44

    jahaja typ nOOb xD

  • jonaish

    Medlem
    26 september, 2006 vid 19:53
    gh0st wrote:
    jonaish wrote:
    Vad är “fjortis-språk” gh0st !??!

    Nej jag vet inte, det kan ju typ vara vara saker som att använda onödigt många vokaler, utropstecken, stora bokstäver mitt i orden, förlegade uttryck osv. När man ser sådana posts så blir lätt väldigt jobbigt att läsa, det ser verkligen skrikigt ut, som om det vore ett gäng fjortistjejer som sitter längst bak i bussen som skriver, fjortisspråk.

    GE UPP!

    Tro inte att du är någon jävla språkpolis här lr något för fan!

    För de e då bra många här på steffo som skriver inlägg med: många vokaler, utropstecken, stora bokstäver mitt i orden, förlegade uttryck osv..

    zo0 wrote:
    jahaja typ nOOb xD

    Grattis! du är nu en “upptäckare”

  • sourra

    Medlem
    26 september, 2006 vid 20:41

    Jag lägger mig inte i kivet men för den som vill förirra sig i språkfördärvets underbara värld finns den här sidan att gå Carl XVI Gustav på.

  • _bodhi_

    Medlem
    26 september, 2006 vid 20:42
    zo0 wrote:
    När e man inte längre noob? typ vart går gränsen? när man kan åka uppwind? hoppa? hoppa högt? lr allt?

    Man är noob så länge man ställer massa frågor om saker som varit uppe 1000 ggr tidigare i stället för att använda sig av sökfunktionen 😉

  • gh0st

    Medlem
    27 september, 2006 vid 07:11
    jonaish wrote:
    GE UPP!

    Tro inte att du är någon jävla språkpolis här lr något för fan!

    För de e då bra många här på steffo som skriver inlägg med: många vokaler, utropstecken, stora bokstäver mitt i orden, förlegade uttryck osv..

    men du vad är ditt problem, du frågade ju..

  • jonaish

    Medlem
    27 september, 2006 vid 07:38
    gh0st wrote:
    jonaish wrote:
    GE UPP!

    Tro inte att du är någon jävla språkpolis här lr något för fan!

    För de e då bra många här på steffo som skriver inlägg med: många vokaler, utropstecken, stora bokstäver mitt i orden, förlegade uttryck osv..

    men du vad är ditt problem, du frågade ju..

    Vad är “fjortis-språk” gh0st !??!

    Eeee…Nej jag vet inte… tror det är så som du skriver för att du heter jonaish..

    Ehh asså du är inte så smart precis…Öppna ögonen så ska du se att de e bra många här som oxå skriver “fjortis-språk” som du kallar det..

    tur att du är 100% fel fri, så du kan rätta alla som skriver på “fjortis-språket” etc

    Fråga steffo om du kan få bli “språkpolis” här..

  • krillan82

    Medlem
    27 september, 2006 vid 08:04

    Men du… Vem är smart egentligen. Ge fan i att jävlas med oss här inne. Du sabbar hela stämmningen på detta forum.
    Om du letar noga kanske du kan hitta ett moppe forum. eller kan du ju hålla till hos dina poolare på windsurfingkonfen. För Kitare är du fan inte.

  • jonaish

    Medlem
    27 september, 2006 vid 08:10
    Krillan82 wrote:
    Men du… Vem är smart egentligen. Ge fan i att jävlas med oss här inne. Du sabbar hela stämmningen på detta forum.
    Om du letar noga kanske du kan hitta ett moppe forum. eller kan du ju hålla till hos dina poolare på windsurfingkonfen. För Kitare är du fan inte.

    vad har jag gjort dig t.ex ??

    Det är ni här som bara ska snacka massa skit om en för att ni inte har något annat å göra…

  • egan

    Medlem
    27 september, 2006 vid 08:11

    haha jag kan inte se vad jonaish skriver längre!! “Det här inlägget är dolt på grund av att jonaish är på din ignoreralista.”

  • gh0st

    Medlem
    27 september, 2006 vid 08:54

    Haha, du Jonaish, bara lägg ner, fortsätt med ditt fjortissnack om du vill jag bryr mig faktiskt inte, jag ser inte dina posts längre.

  • jonaish

    Medlem
    27 september, 2006 vid 08:57

    mmm eftersom du inte vet va du snackar om!!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.