Senaste nytt Forums Nord kuling på söndag .

• gurra1978

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 14:04

Är det någon/några som vill samåka med mig upp till Väddö om det blåser på söndag? Jag har plats för 2 pers plus hur mycket utrustning som helst. Det tar ca 1 h 15 min upp (från Täby) och det är ca 10 mil enkel resa. Vi splittar dieselkostnaden, det blir 80 kr tur & retur 2 pers men endast 55 kr om vi är 3.

Jag har för avsikt att surfa hela dagen från tidigt morgon till sen eftermiddag. Jag kan hämta folk i närheten av Täby eller så möts vi upp i närheten.

Kontakta mig på [email protected] eller skicka ett privat meddelande via steffo.

• gurra1978

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 14:32

1 plats kvar.

• gurra1978

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 14:56

0 platser kvar. Det gick fort grin.gif

• Johan!!

Gäst
    22 augusti, 2003 vid 22:20

SMHI sänkte som vanligt sina vindprognoser för söndagen idag till N 8-11. Varför gör dom ALLTID så?
    Imorgon kommer de säkert sänkas någon m/s till! Det är lika bra att räkna med det, sedan kan man nästan alltid räkna med högst 8 m/s och inte 11.

//Johan

• sirjohnirie

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 23:02

instämmer helt å hållet, jävla förhoppningsingivare mad.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 10:25

smhi´s vindprognoser avser vinden till havs och 10 meter upp i luften… tufft för oss surfare som inte sticker upp mer än 4.65 wink.gif

• calle_b

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 11:28

Nu finns det dock hopp(hoppas jag)… Lyssnade precis på sjörapporten och se på fan:

”Norra Östersjön, Ålandshav och nåt mer hav= 10m/s till Kuling 15” ”Måttlig sikt i skurar eller regn”

Blir juh en riktig ”D-day”!!!!

Klart slut från optemisten nr uno!

smirk.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA