Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nordic Surfers Mag #3

  • Nordic Surfers Mag #3

    Publicerad av mat på 20 november, 2008 vid 20:44

    Detta kommer ni kunna läsa om i #3:

    – 10 sidor nordiskt FOTOGALLERI

    – SURFRAPPORTER från Norden

    – MIKAEL BLOMVALL slutade PKRA 08 på en mäktig fjärde plats och sammanfattar säsongen

    – ” BEHIND THE LENS IN HAWAII AND HELSINGBORG ”
    Visste ni att mästaresurffotografen JEFF FLINDT (Surfing Mag US, Surf Europe, Surfers Path…) bor i Sverige? Vi har intervjuat honom!

    – Den norska kitepionjären, fotografen och journalisten CHRISTIAN NERDRUM intervjuad av Claes Lundin!

    – Håll andan, ERIK FERNHOLM berättar om det första DOWNWIND-försöket mellan Malmö och Göteborg

    – ” ALAIA BRÄDOR ” Matthew Fader berättar om Tom Wegeners unika surfbrädor!

    – ”OKTOBER SESSIONS”, oktober månad har bjudit på episka dagar runt om landet.

    – LISA PETERSSON, några veckor efter surf VM högg vi tag i Lisa för att för att prata dåtid, nutid och framtid.

    – 8 sidor surf- roadtripp på ISLAND

    – Recension av senaste Snowkitefilmen av MORTEN GERJSTAD

    – ANDERS KRÖNIKA

    DESSUTOM MISSA INTE TÄVLINGEN DÄR DU KAN VINNA MASSA SKÖNA PRYLAR, BLAND ANNAT EN O’NEILL EPIC 5/3mm OCH DIMENSIONS DVD!!!

    Som sagt Nordic Surfers Mag #3 kommer ut första veckan i december. Den kommer att fortsätta att säljas i surfshopar med från och nu också i pressbyrån!!!!

    Mer info snart på http://www.nordicsurfersmag.se

    Många prenumerationer går ut nu så glöm inte att stötta maget och förnya den! 😉 😉

    surfmc svarade 15 år, 6 månader sedan 12 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • virena

    Medlem
    20 november, 2008 vid 20:49

    Hallloojjjjjjjjj Mat!

    Spännande med din ny tidning, snalla kan du inte spara en från detta numret och en från förra till mig som jag kan få köpa när jag kommer hem. Gillade din första så himlans mkt. Hoppas du har det super där hemma i kylan:)

    Massa kramar Virena

  • haze

    Medlem
    20 november, 2008 vid 21:55

    Mat jag vill ha min ner hit ju!!!

  • sourra

    Medlem
    20 november, 2008 vid 22:09

    Härligt Mathieu! Tomten kommer tidigt 🙂

  • skotten

    Medlem
    21 november, 2008 vid 06:35

    dude thats awesome that the mag will now be in pressbyrån, well done, live the dream man.

  • samhansson

    Medlem
    21 november, 2008 vid 06:56

    mat, du kan förnya min pren direkt.

  • henkeman70

    Medlem
    21 november, 2008 vid 10:13

    Min pren med.

    Jag tycker att NSM är den bästa surftidningen som går att köpa. Lokal anknytning, bra bilder, bra tryck, bra artiklar och numera miljövänligt papper. En tummen upp på redaktionellt innehåll alltså.

    Önskar dock att annonsörerna hade lagt lite mer krut på sina grejer. De har, i mina ögon, varit lite informationsfattiga.

    Nu sitter jag här och känner mig grymt sugen på att läsa om Mikael Blomvall avslutningsnack och Eriks tappra försök till världsrekord. Jag brukar vara sugen på något som har med kite att göra när jag sitter på jobbet… 🙂

  • mat

    Medlem
    21 november, 2008 vid 11:21

    @Virena 517202 wrote:

    Hallloojjjjjjjjj Mat!

    Spännande med din ny tidning, snalla kan du inte spara en från detta numret och en från förra till mig som jag kan få köpa när jag kommer hem. Gillade din första så himlans mkt. Hoppas du har det super där hemma i kylan:)

    Massa kramar Virena

    Virena! Det fixar jag! Tack! Hoppas oxo att du har det super där borta i Brazil… (inte avis alls 😉 )

    @SamHansson 517240 wrote:

    mat, du kan förnya min pren direkt.

    @henkeman70 517274 wrote:

    Min pren med.

    Jag tycker att NSM är den bästa surftidningen som går att köpa. Lokal anknytning, bra bilder, bra tryck, bra artiklar och numera miljövänligt papper. En tummen upp på redaktionellt innehåll alltså.

    Önskar dock att annonsörerna hade lagt lite mer krut på sina grejer. De har, i mina ögon, varit lite informationsfattiga.

    Nu sitter jag här och känner mig grymt sugen på att läsa om Mikael Blomvall avslutningsnack och Eriks tappra försök till världsrekord. Jag brukar vara sugen på något som har med kite att göra när jag sitter på jobbet… 🙂

    Sam / Henke! Tusen tack!!!! (bli nog bara lite enklare att ni förnya pren. via hemsidan när det blir klar att prenumerera för #4 än att skiva det hät på forumet!)

  • sourra

    Medlem
    21 november, 2008 vid 12:11

    Min behöver också föryas. Kommer du göra det möjligt att köra helår på en gång?

  • neven

    Medlem
    21 november, 2008 vid 13:08

    Hade varit grymt om man kunde klicka i nånstans att man vill ha prenumerationen automatiskt förnyad tills man säger upp den. Så slipper man glömma 🙂

  • samhansson

    Medlem
    21 november, 2008 vid 15:23

    det är bättre du bara förnyar alla som prenumererar nu, det kan inte finnas nån som vill avbryta…

  • atte

    Medlem
    21 november, 2008 vid 17:33

    @SamHansson 517368 wrote:

    det är bättre du bara förnyar alla som prenumererar nu, det kan inte finnas nån som vill avbryta…

    Håller med! Skicka ut numret ändå till alla som prem gått ut för med ett förtryckt inbetalningskort där man kan bocka i typ 4 nr eller livstids prem.
    Skulle du inte få in någon deg så har du endast bjudit på ett nummer och det skulle jag kunna tänka mig att bjuda någon på…..

    Hare.

  • sourra

    Medlem
    21 november, 2008 vid 17:37

    Löpande med autogiro is the shit 🙂

  • hugeo

    Medlem
    21 november, 2008 vid 20:15

    PDF version till mig tagg

  • mat

    Medlem
    21 november, 2008 vid 22:41

    Shit! Grymt! tackar!!! 😉

    Ska fixa fyranummersprenumeration på hemsidan (från och med #4) efter helgen.

  • above_the_law

    Medlem
    21 november, 2008 vid 23:52

    Gott Mat,
    då har du en ny prenumerant fr o m det:-)!

    Blir det några shots från The Great Day in Åsa den 18/11?
    En sån da de va:-)

    Shit, så t o m Pressbyrån har nappat?! Som sagt; Live The Dream…och grattis.

    Mat;517451 wrote:
    Shit! Grymt! tackar!!! 😉

    Ska fixa fyranummersprenumeration på hemsidan (från och med #4) efter helgen.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nordic Surfers Mag #3

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.