Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nordic Surfers Mag

  • martent

    Medlem
    6 december, 2008 vid 11:43

    Jag diggade downwind berättelsen av Erik Fernholm. Fyfan att behöva gå i land på kullaberg.

  • skye10

    Medlem
    7 december, 2008 vid 11:31

    Klart man börjat prenumerera.

    Kan dock vara aningen jobbigt att läsa, med tanke på valet av typsnitt i brödtexten + hopp mellan svart och inverterad text. Layouten är ibland lite “klipp-å klistrig”.

    Överlag grym tidning.

  • mat

    Medlem
    7 december, 2008 vid 11:48

    @Skye10 519910 wrote:

    Klart man börjat prenumerera.

    Kan dock vara aningen jobbigt att läsa, med tanke på valet av typsnitt i brödtexten + hopp mellan svart och inverterad text. Layouten är ibland lite “klipp-å klistrig”.

    Överlag grym tidning.

    Tack! Ni får gärna skriva fler kritik!! Målet är så klart att utveckla maget!

  • hengo

    Medlem
    7 december, 2008 vid 17:08

    @Mat 519915 wrote:

    Tack! Ni får gärna skriva fler kritik!! Målet är så klart att utveckla maget!

    för lite wakestyle 🙂

    annars en sjuuukt bra tidning! har sagt de förut å säger de igen, kvallan på både texten och bilderna är den bästa bland kiteblaskor!! Jävligt skönt att det inte är en massa äckliga tests av olika kites och stroppar,, etc

  • _sofia_

    Medlem
    7 december, 2008 vid 17:23

    dök in hos kalina igår kväll och där låg tidningen på köksbordet som jag int kunde låta bli att dyka ner en stund i, riktigt snygga bilder, tube och unwater pics me like Mat!!!

  • hbgkitare

    Medlem
    8 december, 2008 vid 09:20

    Kommer nog inte fortsätta köpa tidningen då den innehåller alldeles för lite kitesurfing, känns som om den mest ägnas åt vågsurfing!
    Synd tycker jag!

  • mat

    Medlem
    8 december, 2008 vid 10:11

    @Hbgkitare 520024 wrote:

    Kommer nog inte fortsätta köpa tidningen då den innehåller alldeles för lite kitesurfing, känns som om den mest ägnas åt vågsurfing!
    Synd tycker jag!

    Oki! Jag förstår dig. Jag försöker verkligen göra en bra balans i tidningen med kite och surf! Särskild i senaste numret tycker jag!!! Men inte så lätt… Hörde en gång samma kommentar ifrån en surfare som tyckte att det var för mycket kite… Tycker själv att det är ganska skön med lite transition i maget och försöker att alla blir nöjda. Samtidigt är surfscenen faktiskt rätt stort i Sverige och jag får in väldigt mycket intressant material att publicera och betydligt mycket mindre kite artiklar. Ska försöka få in mer! Tack ändå men synd att du väljer att bojkotta maget 🙁

  • yann

    Medlem
    8 december, 2008 vid 10:28

    Det händer lite mer på den svenska surfscenen än på den inom kite. Eftersom maget är lite mer inriktat på vågkiting så begränsas det ju även där. Tycker dock att det är bra att det inte är mer freestyle eftersom det redan finns så många sådana mags som håller hög kvalité. Jag tror även att man skulle tappa en stor del av vågsurfarna om man körde på mer freestyle då detta inte intressar dom det minsta.

    Mat, du borde bli lite bättre på att säga mer exakt vad du vill ha för artiklar och foton. Svårt att skriva något innan man vet om det är något du vill ha i maget. Downwindern var riktigt bra skriven och spännande läsning! Mer sånt!

  • nundy

    Medlem
    8 december, 2008 vid 23:31

    Kommer hem på min födelsedag så ligger mag’et i brevlådan som en liten fin present!! Vilken service alltså 🙂

  • above_the_law

    Medlem
    9 december, 2008 vid 13:29

    Tjenare Mat,
    har försökt köpa tidningen både hos Robsport, No Comply och prestbyrån i Göteborg utan framgång:-(.
    Jag vet att det går att prenumerera, men tänkte främja Robban lite genom att köpa maget där… Men nu orkar jag inte vänta längre.
    Hoppas jag får även denna månads nummer även om jag signar mig först nu?

  • mat

    Medlem
    9 december, 2008 vid 15:53

    🙂 Maget kommer ut i pressbyrån på torsdag!!!!! Vad gäller GTB det är bara Hollywood butiken som har fått leverans än så länge. Skickar NSM till dig imorgon! Lovar!

    Tack

  • samhansson

    Medlem
    9 december, 2008 vid 16:13

    Mat jag skrev in mig för hela nästa år via din sida, vill du dubbelkolla att jag är med.

  • mat

    Medlem
    9 december, 2008 vid 16:15

    @SamHansson 520249 wrote:

    Mat jag skrev in mig för hela nästa år via din sida, vill du dubbelkolla att jag är med.

    Japp! Såg det mannen! Merci beaucoup!

  • sourra

    Medlem
    9 december, 2008 vid 16:33

    Då ska inte jag vara sämre. Och så här i juletid måste jag tipsa om att lägga till möjligheten att få fakturan skickad till en separat adress och första nr till prenumeranten skickat efter 24 dec. Säg till när det är kirrat 🙂

  • hildingdude

    Medlem
    10 december, 2008 vid 16:01

    Nej jag måste nog hålla med HBGkitare. Jag slutar med tidningen eftersom det är för lite kite i den och för att den lilla kite som är med är inriktad mot vågor. då är KW ett bättre magazin för mig!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nordic Surfers Mag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.