Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NORDISKT MÄSTERSKAP I VARBERG VID WAVECLASSIC

• NORDISKT MÄSTERSKAP I VARBERG VID WAVECLASSIC

Publicerad av s på 26 juni, 2003 vid 12:55

Jag har precis fått reda på, från väl insatta källor i VVK, att det blir

NORDISKT MÄSTERSKAP

i Varberg under Waveclassic helgen!!!!!!!!!!!
    Coooooolt!!!!!
    Varberg Vindsurfingklubb har precis fått tävlingarna sanktionerade!

Formula och Freestyle (vet ej om våg är inkluderat i detta)

Den danska klubben som skulle ha NM backade ur i slutet av maj så VVK:arna har slitit för att få till stånd en sanktionerad tävling. Nu skall de ”bara” få ut all info till alla klubbar och andra. Sprid ryktet. Det kommer säkerligen en NM-hemsida på http://www.apelviken.nu inom kort. Vi får hoppas att de roddar ihop det innan semestrarna så folk hinner kolla på det innan de tömmer hjärnan i fyra veckor (men vindsurfing glömmer man ju aldrig i och för sig 😉

/Staffan

anonym-anvandare svarade 21 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    27 juni, 2003 vid 09:45

Skit oxå….upptagen…
    När är reservhelgen för Wave-Classic?

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juni, 2003 vid 10:52

Tror inte att det finns någon reservhelg…och hur går det med Josh Stone i så fall? Han kan ju inte bosätta sig i Vbg hela september och riskera att missa massa bra surf på Hookipa?! Eller?

• s

Medlem
    27 juni, 2003 vid 12:05

Det finns inte någon reservhelg. Och jag tror inte ens att det är tillåtet enligt reglerna att ha reservhelg för NM.

Men jag förstår inte… Är man vindsurfare så bokar man aldrig upp något annat, vad det än kan vara, under waveclassic helgen!

/Staffan

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juni, 2003 vid 12:10

Jag kommer i alla fall, för jag är inte bara mamma utan även vindsurfare…och det känns tryggt!!

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juni, 2003 vid 08:15

Jag tänkte på reservhelg för de svear som vill göra upp i mån av möjlighet…inte på Stone…det brukar inte blåsa så ofta på utsatt datum så en mer eller mindre inofficiell reservhelg brukar infinna sig lite senare….
    Jag bokar aldrig bort viktiga saker men det gör däremot min fru….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NORDISKT MÄSTERSKAP I VARBERG VID WAVECLASSIC

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.