• kitefredrik

Medlem
    8 maj, 2003 vid 06:48

Megmax i Malmö. Kan rekommenderas.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 maj, 2003 vid 06:52

Hans på Active Sports!
    Se länken längst upp på den här sidan.

Kanooon!…

Fred.

• pipe69

Medlem
    10 maj, 2003 vid 08:29

i Stockholm: Kitesurfskolan – Rhino2 16,14,12 och Toro2 8 finns inne

….samt selar och annat tillbehör fran DaKine…
    smile.gif

Ingo/Kitesurfskolan – 070 5945664

• hugeo

Medlem
    10 maj, 2003 vid 09:12

bra pulling machines dom där north

• chris99

Medlem
    10 maj, 2003 vid 11:09

Var ju nere i Habo och kiteade förra veckan..

Och några North R2 levde om rätt bra, som när man var liten och satte en kartongbit som smattrade mot ekrarna.
    Hörde även något liknande på en drake i Stockholm.
    Ska det vara så? Är det produktionsfel på vissa serier eller en ball feature som North har hittat på?! smile.gif
    Har också sett R2or utan smatter.

Må gott,
    /Christer

• pepa

Medlem
    10 maj, 2003 vid 15:31

R2:or utan smatter är förmodligen nya R2:or. Med eller utan smatter, funkar bra ändå.

• pipe69

Medlem
    11 maj, 2003 vid 20:36

Hörde ljudet inte själv men ska lyssna på det så snart man kan köra utan huva wink.gif….

Däremot vill jag berätta att efter att ha kört i två år nu (bl.a. med Airblast, Rhino1, Slingshot Fuel, Aero1 och sammanlagt mer än 150 seglingsdagar) så har jag gjort otroliga framsteg i min åkning/flygning/trixing på bara 6-7 dagars segling med de nya Rhino2:or. Det känns som om jag haft fel drake under hela tiden innan för att kunna utvecklas vidare…. confused.gif….men nu är vägen fri, fram till nya dimensioner och ett ännu djupare beroende på kitesurfing!

Mer ska det rippas, get stoked – Ingo cool.gif

PS. Förresten, Peps o Hugo, såg jag er video från LaBocca idag… jäkla vad bra flyt… jag önskade de där dimensionerna skulle kunna nås… smile.gif …syns i sommar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.