North demo

Detta ämne har 16 svar, 10 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 7 månader sedan av JohanW.

• Författare
     budokai
    Medlem

Kommer det att demoas rebel?

Sanjuro
    Medlem

jag har varit nere i Rågelund med Rebel 14 för några dagar sedan, så folk har fått prova ja.
    Eftersom det blåser så dåligt nu så är det inte så stor idé att boka i förväg, men jag brukar sticka ner med grejerna till Rågelund när det blåser.

/Magnus
    -Wallen Sports-

Baner
    Medlem

Då blir man ju lite nyfiken. Hur är den om man jfr med en Vagas 06 14 ?

Sanjuro
    Medlem

Den är snabbare i vändningarna, snabbare överhuvudtaget, mer depower… jag har mest kört Vegas överrigat så jag får återkomma mer när jag gjort det med Rebel…
    Jag kan hålla tråden uppdaterad när nästa tillfälle verkar bli av…

Det kommer även hållas demodag i Habo Ljung 24-27/8, http://www.wallensports.se/index2.asp?iMenuID=479

wims_lkp
    Medlem

De skulle vart en till demodag på Askimsbadet, har den blivit flyttad till Habo istället? Isåfall blir de någon annan i Gbg? De blir rätt långt till Habo..

Ja hur blir det med demo i askim?

AnnaS
    Medlem

Kommer att finnas Rebel att testa i helgen i Habo (eller lundåkra om det blir ostligt)
    Gustav från North är där på dagen torsdag-fredag och jag och Chrille lördag-söndag

AKA_KALLE
    Deltagare

fan va gott ska bli skoj att ta på de lite

Surferboy
    Deltagare

Angående demodagen i Askim så har vi valt att flytta den till Habo Ljung kommande helg. Finns det ett intresse kan vi dock planera in ytterligare ett prova-på-tillfälle i Göteborg.

/G

Surferboy
    Deltagare
    AnnaS wrote:
    Kommer att finnas Rebel att testa i helgen i Habo (eller lundåkra om det blir ostligt)
    Gustav från North är där på dagen torsdag-fredag och jag och Chrille lördag-söndag

Vi kommer finnas på Kitebeach, Habo Ljung Camping på tor-fre mellan kl 16-20 och lör-sön mellan kl. 12-16.
    Kommer vinden och det blåser ostligt så drar vi till Lundåkra.

Välkomna!!!

pewe
    Medlem

Trevligt jag kommer om det blir vind!

budokai
    Medlem

kanske lite dum fråga men kommer det att demoas imorrn(verkar ju vara enda dagen med lite vind på ett tag)

AnnaS
    Medlem

nix, from tors

JohanW
    Medlem

ser lite dåligt ut med vind nu inför helgen..

AKA_KALLE
    Deltagare

vilka tider kommer ni hålla till i habo?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2023 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account