• sanjuro

    Medlem
    20 augusti, 2006 vid 10:42

    jag har varit nere i Rågelund med Rebel 14 för några dagar sedan, så folk har fått prova ja.
    Eftersom det blåser så dåligt nu så är det inte så stor idé att boka i förväg, men jag brukar sticka ner med grejerna till Rågelund när det blåser.

    /Magnus
    -Wallen Sports-

  • baner

    Medlem
    20 augusti, 2006 vid 10:56

    Då blir man ju lite nyfiken. Hur är den om man jfr med en Vagas 06 14 ?

  • sanjuro

    Medlem
    20 augusti, 2006 vid 11:02

    Den är snabbare i vändningarna, snabbare överhuvudtaget, mer depower… jag har mest kört Vegas överrigat så jag får återkomma mer när jag gjort det med Rebel…
    Jag kan hålla tråden uppdaterad när nästa tillfälle verkar bli av…

    Det kommer även hållas demodag i Habo Ljung 24-27/8, http://www.wallensports.se/index2.asp?iMenuID=479

  • wims_lkp

    Medlem
    20 augusti, 2006 vid 15:16

    De skulle vart en till demodag på Askimsbadet, har den blivit flyttad till Habo istället? Isåfall blir de någon annan i Gbg? De blir rätt långt till Habo..

  • enlighted

    Medlem
    21 augusti, 2006 vid 12:47

    Ja hur blir det med demo i askim?

  • annas

    Medlem
    21 augusti, 2006 vid 16:56

    Kommer att finnas Rebel att testa i helgen i Habo (eller lundåkra om det blir ostligt)
    Gustav från North är där på dagen torsdag-fredag och jag och Chrille lördag-söndag

  • aka_kalle

    Medlem
    21 augusti, 2006 vid 21:44

    fan va gott ska bli skoj att ta på de lite

  • surferboy

    Medlem
    22 augusti, 2006 vid 12:46

    Angående demodagen i Askim så har vi valt att flytta den till Habo Ljung kommande helg. Finns det ett intresse kan vi dock planera in ytterligare ett prova-på-tillfälle i Göteborg.

    /G

  • surferboy

    Medlem
    22 augusti, 2006 vid 12:48
    AnnaS wrote:
    Kommer att finnas Rebel att testa i helgen i Habo (eller lundåkra om det blir ostligt)
    Gustav från North är där på dagen torsdag-fredag och jag och Chrille lördag-söndag

    Vi kommer finnas på Kitebeach, Habo Ljung Camping på tor-fre mellan kl 16-20 och lör-sön mellan kl. 12-16.
    Kommer vinden och det blåser ostligt så drar vi till Lundåkra.

    Välkomna!!!

  • pewe

    Medlem
    22 augusti, 2006 vid 14:12

    Trevligt jag kommer om det blir vind!

  • budokai

    Medlem
    22 augusti, 2006 vid 19:59

    kanske lite dum fråga men kommer det att demoas imorrn(verkar ju vara enda dagen med lite vind på ett tag)

  • annas

    Medlem
    22 augusti, 2006 vid 21:14

    nix, from tors

  • johanw

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 13:48

    ser lite dåligt ut med vind nu inför helgen..

  • aka_kalle

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 16:26

    vilka tider kommer ni hålla till i habo?

  • annas

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 18:35
    Surferboy wrote:
    AnnaS wrote:
    Kommer att finnas Rebel att testa i helgen i Habo (eller lundåkra om det blir ostligt)
    Gustav från North är där på dagen torsdag-fredag och jag och Chrille lördag-söndag

    Vi kommer finnas på Kitebeach, Habo Ljung Camping på tor-fre mellan kl 16-20 och lör-sön mellan kl. 12-16.
    Kommer vinden och det blåser ostligt så drar vi till Lundåkra.

    Välkomna!!!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.