• North rea

Publicerad av pewe på 4 april, 2011 vid 14:43

Ja då var det dags att rensa förrådet.

2010 år grejer i NYSKICK!! Har knappt pillat på grejerna. 10:an varit i luften 20 min…

Kites – North Vegas
    10 & 14 kvm

Bom
    5th element

typ halva priset …. säljer helst till en & samma…

Först till kvarn…

Kan skaka fram nya North Sele deluxe oxå samt lite brädor & boots.. LF grejer…

pewe svarade 14 år sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • dadil

Medlem
    4 april, 2011 vid 23:30

så du packade ändå upp grejerna förra året, kan inte minnas att jag såg dig på vattnet…

• pewe

Medlem
    5 april, 2011 vid 05:32

hehe pack it up pack it in let me begin… Ja den jäveln som köper mina PRADA kites gör årets deal….

I veckan blir det besök på http://www.scandinavianshaper.com och köpa plast!! Plast, plast , plast!! Bygget börjar nästa vecka, i vår öppnar PEWE PRADA PARK

• skotten

Medlem
    5 april, 2011 vid 09:08

Pewe, beer?

• pewe

Medlem
    5 april, 2011 vid 21:49

yeeeea beer! When do you put your gorgeous as in Sthlm? Men jag ska snart komma ner och leka lite!

• pewe

Medlem
    8 april, 2011 vid 07:10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.