Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NP börjar med hojar?

  • carl-r

    Medlem
    16 augusti, 2010 vid 07:37

    Snygga!

  • nemo

    Medlem
    16 augusti, 2010 vid 10:07

    Man undrar vad de vill? NP är stora i en liten branch men att slå sig in på cykelmarknaden är något annat de måste ju ha något speciellt att komma med annars är det ingen som kommer att köpa hojarna, men det är klart kan oakley börja göra proffsvideokameror (RED) så varför inte…

  • dr-masse

    Medlem
    16 augusti, 2010 vid 10:55

    Yngre herr Pryde är visst gammal tävlingscyklist…

    Fast – beställa cykel för över 30 000:- via nätet… eh?

  • doffe

    Medlem
    16 augusti, 2010 vid 13:21

    Vettigt ändå för så mycket segel lär det inte säljas::eek::eek::eek::eek::eek:

    http://www.neilpryde.com/index.php?option=com_npproducts&view=all&Itemid=210

    Någon enstaka tysk med guldmerca, badshorts och musche kanske tilltalas av designen.

  • m3lk3r

    Medlem
    16 augusti, 2010 vid 13:54
    doffe;626029 wrote:
    Vettigt ändå för så mycket segel lär det inte säljas::eek::eek::eek::eek::eek:

    http://www.neilpryde.com/index.php?option=com_npproducts&view=all&Itemid=210

    Någon enstaka tysk med guldmerca, badshorts och musche kanske tilltalas av designen.

    Jag har inte sett 2011orna innan, fyyyyyyyyyyyyyy fan vad fula.

  • see

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 06:58
    doffe;626029 wrote:
    Vettigt ändå för så mycket segel lär det inte säljas::eek::eek::eek::eek::eek:

    http://www.neilpryde.com/index.php?option=com_npproducts&view=all&Itemid=210

    Någon enstaka tysk med guldmerca, badshorts och musche kanske tilltalas av designen.

    Dessutom bryter tydligen 2011:orna master.

  • emil_h

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 08:07

    Vad snackar ni om?? Jag tycker desigen är grym och kommer själv segla på dem i höst!

  • dr-masse

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 09:05

    Mer än en gång har NP lanserat segel som man först tycker ser rätt knasiga ut, men sedan kommer på sig själv med att gilla. Ett betyg på bra design, i mina ögon, och NP är duktiga på det tycker jag.

    NP 2011 ser just nu, naturligtvis, rätt knasiga ut. Fast det där blåa Atlas i Emil H.s inlägg, inte så dumt… och så ser de ofta bättre ut på vattnet…

    481.jpg

    Intressant bräda, förresten.

  • nachoman

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 14:14

    De är ju 80-talsretrodesignade. Tycker att det är kul med segel som inte ska se så strikt avskalat tråkiga ut. Undrar bara om de har lagt ner nåt mer krut på kvaliteten?

  • svenne

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 16:32

    Fast cykeln var ful.

  • styret

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 18:36

    vad är det för fel på guldmerca, shorts och musche?

    Tycker seglen ser balla och moderna ut, legat under en sten ihop med Slusken och hans snabba solbrillor senaste åren eller?

    Dom ser ut som en zebra i techni-color. Precis som kidsen vill ha det.

  • m3lk3r

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 18:47

    Ja det är ju modernt med retro så.. fast jag skulle nog ändå inte ta och kalla retro för något modernt.

  • doffe

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 19:24
    styret;626303 wrote:
    vad är det för fel på guldmerca, shorts och musche?

    Tycker seglen ser balla och moderna ut, legat under en sten ihop med Slusken och hans snabba solbrillor senaste åren eller?

    Dom ser ut som en zebra i techni-color. Precis som kidsen vill ha det.

    Hoppas du har rätt men jag håller hårt i mina combat 09or.
    Screentryckta “dekoren” ska tydligen sitta fast lite bättre nu jämfört med 10orna.

    Inget fel men bara lite komiskt när man ser en värsting BMW eller Merca i diplomatutseende och ur stiger en typ “Rudi Völler” med zebra techni-color pyjamasbyxor och sandaler.:grin:

  • sannum

    Medlem
    28 augusti, 2010 vid 14:52

    kolla min hoj

  • mr-jibe

    Medlem
    28 augusti, 2010 vid 16:14

    Men hur länge kommer rotro”modet” att hålla i sig då??? man vill ju att seglet ska se snyggt och modernt åtminstone i några år. Neil Pryde får nog ta o tänka till en gång till för det va bland det fulaste jag sett 😛 ska man ha retro ska man ju köra på riktiga gamla prylar 😉

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NP börjar med hojar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.