Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nu ligger Askimsfilmen uppe
-
Nu ligger Askimsfilmen uppe
Publicerad av Knatte på 31 december, 2004 vid 12:54Tack vare Gurra snabba service, så finns nu filmen till allmän beskådan här..
http://www.junkshop.nu/gurra1978/Filmer/knatte/askim30dec.htm
Den är på ca 62 Mb
Hoppas att ni blir glada inför denna nyårkaramellpulver svarade 20 år, 4 månader sedan 11 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst31 december, 2004 vid 13:25ja för fan, trevligt knatte! (din rulle var mera ”smoth” denna gången..lite halvdeppig musik, men smaken e som baken..o slutet kan man jobba på
..ta de rätt,)
Gött knatte!Med ”T.O.V.S” i spetsen..The Old Veteran Surfers
aka..Jan&Peter
…vilka var de som inte kunde bestämma sej vem som skulle väja först???..hahahahahahaha!!!
Gurras sida e fan guldvärd, jävligt bra sida, snabb uppdatering av nya filmer som vill upp..snygg layout osv.. grymt GURRA!!! hoppas du tar över steffos film verksamhet
-
Knatte
Gäst31 december, 2004 vid 13:32Om du menar sluttexten, så blev det något tok vid kodningen
Sluttexten är mycket längre i verkliga livet
Men efter 2 omkodningsförsök så gav jag upp
Texten flimrar ju ändå förbi, i säkert 0.5 sekunder. Halvdepp är ju temat dessa dagar..
Musiken är i alla fall de okända 80-tals storheterna Future World Orchestra och Rational Youth -
najs film. hybriden ser ju sjuk ut på vattnet asså. vilka e de som kör?
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst31 december, 2004 vid 14:59han med lite för mycket rätta prylar e ju ”ADDE”..allas kära Martin, som numera e en Moderator
klämde faktiskt på hybriden här omdan, såg väldans go ut må jag säga..nästan så jag tog med den hem
-
Knatte
Gäst31 december, 2004 vid 15:18Jag känner ju inget av Askimsfolket…
Men som redan Rambo har berättat: Så är det Adde på Naish prylarna och hans kompis på nya F2-brädor/Severne segel. Dvs. Han som snurrar på friskt i slutet (Namn??)
Sedan var det ju ” T.O.V.S” i spetsen..The Old Veteran Surfers aka..Jan&Peter
Sedan var det övriga surfare som jag inte känner vid namn. Men de själva kanske fyller på här med kommentarer -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst31 december, 2004 vid 15:26inte säkert att de är han, men en utav dem som körde chicken räjs..hahaha!! såg ut som HENRiK
-
Det va väl jag dårå
Tack för filmen Knatte det e både knäckande lärorikt kul å se sig själv!!
MVH
HEnke
-
Hur e det nu med väjningsplikten?!?!Höger hand fram har företräde lr?!?!
HEnke
-
Å jag var den andra som körde chicken. Bara för att kolla Henkes nerver… Jäpp, styrbord (höger hand först) går före babord, om plats finns för land, bojar o annat. Det var iallafall skönt att hoppa i o svalka sig där på mitten av viken. Riktigt friskt i vattnet nu! En grym dag igår var det! Gott nytt år!
/Per
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst31 december, 2004 vid 17:25göttmoos,happy new year
-
blev inga barn gjorda för min del om man säger så, freestyle på vågbrädor.
.
-
Svar till:
ja för fan, trevligt knatte! (din rulle var mera ”smoth” denna gången..lite halvdeppig musik
[/ QUOTE ]
???????????????? Du har härlig musik knatte! Skönt att inte alla rullar hamnat i Thrash-diket… Ett annat litet tips, såg på ett annat ställe att du kör Premiera 6.5. En liten kul finess är att du då kan ta en färdig filmsnutt, dela upp den i delar och byta musiken till filmen. Skitbra ibland…. Musik värd att testa är REM, Guns & Roses lugnare varianter, The Hooters, Proclaimers och andra av dessa gamla härliga, svällande rockklassiker! (Detta bara för att markera åldersspridningen här på forumet
)
Mvh Jörgen
-
Knatte
Gäst1 januari, 2005 vid 22:02Kul att någon har samma musiksmak
Men lyssnade på Iron Maidens ”live från Rio” igår och fick någon ide att några låtar där, kunde funka om det blir lite grymmare vågridning
Annars får ni nog lyssna på Mike Oldfield, Jean Michell Jarre, Rush, Saga i framtida alster
Förstod inte riktigt vad du menade medSvar till:
Ett annat litet tips, såg på ett annat ställe att du kör Premiera 6.5. En liten kul finess är att du då kan ta en färdig filmsnutt, dela upp den i delar och byta musiken till filmen. Skitbra ibland….
[/ QUOTE ]
Kan du förklara bättre?? -
Nu hoppas jag att det inte va falska löften med Maiden som vågmusik!
Vill se!!
Sjyst film förövrigt!
-
Härligt Knatte! det är jag en av dom ”The Old Veteran Surfers” Ha Ha! Rambo du är lika roligt som vanligt
Det var tur att vi veteran surfare vågade ta oss ut i ”kylan” till motsats av visa barnrumpor här på konfen
Eller hur RAMBO
Kul film med lite SOUL surfing som Tyskarna hade sagt!
Tack ska du ha Knatte vi ses bestämd igen därute!
/Jan.
ps. musiken var helt okay!
Logga in för att svara.