Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nu ligger Askimsfilmen uppe

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    31 december, 2004 vid 13:25

    ja för fan, trevligt knatte! (din rulle var mera “smoth” denna gången..lite halvdeppig musik, men smaken e som baken..o slutet kan man jobba på wink.gif..ta de rätt,)
    Gött knatte!

    Med “T.O.V.S” i spetsen..The Old Veteran Surfers grin.gif aka..Jan&Peter wink.gif

    …vilka var de som inte kunde bestämma sej vem som skulle väja först???..hahahahahahaha!!!

    Gurras sida e fan guldvärd, jävligt bra sida, snabb uppdatering av nya filmer som vill upp..snygg layout osv.. grymt GURRA!!! hoppas du tar över steffos film verksamhet cool.gif

  • Knatte

    Gäst
    31 december, 2004 vid 13:32

    Om du menar sluttexten, så blev det något tok vid kodningen blush.gif confused.gif
    Sluttexten är mycket längre i verkliga livet grin.gif
    Men efter 2 omkodningsförsök så gav jag upp mad.gif
    Texten flimrar ju ändå förbi, i säkert 0.5 sekunder. Halvdepp är ju temat dessa dagar..
    Musiken är i alla fall de okända 80-tals storheterna Future World Orchestra och Rational Youth tongue.gif

  • niklas_s

    Medlem
    31 december, 2004 vid 14:54

    najs film. hybriden ser ju sjuk ut på vattnet asså. vilka e de som kör?

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    31 december, 2004 vid 14:59

    han med lite för mycket rätta prylar e ju “ADDE”..allas kära Martin, som numera e en Moderator wink.gif

    klämde faktiskt på hybriden här omdan, såg väldans go ut må jag säga..nästan så jag tog med den hem tongue.gif

  • Knatte

    Gäst
    31 december, 2004 vid 15:18

    Jag känner ju inget av Askimsfolket…
    Men som redan Rambo har berättat: Så är det Adde på Naish prylarna och hans kompis på nya F2-brädor/Severne segel. Dvs. Han som snurrar på friskt i slutet (Namn??)
    Sedan var det ju ” T.O.V.S” i spetsen..The Old Veteran Surfers aka..Jan&Peter
    Sedan var det övriga surfare som jag inte känner vid namn. Men de själva kanske fyller på här med kommentarer wink.gif

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    31 december, 2004 vid 15:26

    inte säkert att de är han, men en utav dem som körde chicken räjs..hahaha!! såg ut som HENRiK wink.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 december, 2004 vid 16:51

    Det va väl jag dårå grin.gif

    Tack för filmen Knatte det e både knäckande lärorikt kul å se sig själv!!

    MVH

    HEnke

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 december, 2004 vid 16:53

    Hur e det nu med väjningsplikten?!?!Höger hand fram har företräde lr?!?!

    HEnke

  • krullo

    Medlem
    31 december, 2004 vid 17:18

    Å jag var den andra som körde chicken. Bara för att kolla Henkes nerver… Jäpp, styrbord (höger hand först) går före babord, om plats finns för land, bojar o annat. Det var iallafall skönt att hoppa i o svalka sig där på mitten av viken. Riktigt friskt i vattnet nu! En grym dag igår var det! Gott nytt år!

    /Per

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    31 december, 2004 vid 17:25

    göttmoos,happy new year grin.gif

  • peter-andersson

    Medlem
    1 januari, 2005 vid 02:35

    blev inga barn gjorda för min del om man säger så, freestyle på vågbrädor. confused.gif.

  • jugglis

    Medlem
    1 januari, 2005 vid 21:49

    Svar till:


    ja för fan, trevligt knatte! (din rulle var mera “smoth” denna gången..lite halvdeppig musik

    [/ QUOTE ]

    ???????????????? Du har härlig musik knatte! Skönt att inte alla rullar hamnat i Thrash-diket… Ett annat litet tips, såg på ett annat ställe att du kör Premiera 6.5. En liten kul finess är att du då kan ta en färdig filmsnutt, dela upp den i delar och byta musiken till filmen. Skitbra ibland…. Musik värd att testa är REM, Guns & Roses lugnare varianter, The Hooters, Proclaimers och andra av dessa gamla härliga, svällande rockklassiker! (Detta bara för att markera åldersspridningen här på forumet grin.gif)

    Mvh Jörgen

  • Knatte

    Gäst
    1 januari, 2005 vid 22:02

    Kul att någon har samma musiksmak smile.gif
    Men lyssnade på Iron Maidens “live från Rio” igår och fick någon ide att några låtar där, kunde funka om det blir lite grymmare vågridning smirk.gif
    Annars får ni nog lyssna på Mike Oldfield, Jean Michell Jarre, Rush, Saga i framtida alster wink.gif blush.gif
    Förstod inte riktigt vad du menade med

    Svar till:


    Ett annat litet tips, såg på ett annat ställe att du kör Premiera 6.5. En liten kul finess är att du då kan ta en färdig filmsnutt, dela upp den i delar och byta musiken till filmen. Skitbra ibland….

    [/ QUOTE ]
    Kan du förklara bättre??

  • tabi

    Medlem
    1 januari, 2005 vid 22:52

    Nu hoppas jag att det inte va falska löften med Maiden som vågmusik!

    Vill se!!

    Sjyst film förövrigt!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    2 januari, 2005 vid 10:24

    Härligt Knatte! det är jag en av dom “The Old Veteran Surfers” Ha Ha! Rambo du är lika roligt som vanligt grin.gif wink.gif Det var tur att vi veteran surfare vågade ta oss ut i “kylan” till motsats av visa barnrumpor här på konfen grin.gifEller hur RAMBO wink.gif
    Kul film med lite SOUL surfing som Tyskarna hade sagt!
    Tack ska du ha Knatte vi ses bestämd igen därute!
    /Jan.
    ps. musiken var helt okay!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nu ligger Askimsfilmen uppe

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.