Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing NV i Malmö NU

• rambo_johnson

Medlem
    22 september, 2004 vid 08:45

ribban

• anonym-anvandare

Medlem
    22 september, 2004 vid 09:25

Visst fan!
    Det ligger så nära så det tänkte jag inte ens på smile.gif
    Ribban får det bli, även om det verkar mera västligt nu, men det blir väl rätt OK för ribban det med?

/Rasmus

• golfarn

Medlem
    22 september, 2004 vid 09:33

Jag dra nog ner till Ribban om nån timme.

• patrikol

Medlem
    22 september, 2004 vid 09:39

Nordlig funkar bäst men även Västlig funkar. Ostlig och Sydlig funkar inte. Till höger om Kallbadhuset cirka 75 m.
    Om det nu är någon som inte vet var på Ribban vi brukar hålla till. Fan va gött klä på sig våtdräkten hemma ta brädan och kiten under armen åka hissen ner gå 200 m sedan är man på spoten! Kan det bli bättre! smile.gif Är det lika enkelt för er i Stockholm? wink.gif

• patrikol

Medlem
    22 september, 2004 vid 14:43

Var någon annan ute? Det blev bara en halvtimme för min del blåste rejält och väldigt byigt/små ryckigt hela tiden inget bra alls tyvärr.

• brickan

Medlem
    22 september, 2004 vid 14:45

Du är rolig du Rasmus bor inte du typ vid ribban

• anonym-anvandare

Medlem
    22 september, 2004 vid 15:58

😉
    Jo, ribban ligger runt hörnet smile.gif.
    Vi var där en vända men när det var så mycket västligt, så kallbadhuset sabbade vinden när man skulle ut. Vi drog vidare till Lomma istället.
    Alla bryggor och hundar och naken-tyskar gör att ribban inte riktigt är min favvo-spot, fast jag får väl prova på nordligt nån gång…

/Rasmus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing NV i Malmö NU

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.