Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny beställning på måndag!

• martent

Medlem
    28 april, 2008 vid 07:41

Någon mer som vill ha en nice bräda?

• martent

Medlem
    29 april, 2008 vid 15:14

Nya brädor på väg! Tack för alla beställningar, Bara maila om någon annan vill ha en bräda!

• olandstoken

Medlem
    2 juni, 2008 vid 22:02
    MårtenT;461083 wrote:
    Vi ska beställa lite nya brädor på måndag! 3900kr om man förbeställer, Riktigt goa brädor i carbon. Vill ni ha en super bra bräda för en billig peng maila mig eller sam här på forumet.

mer info på http://www.kiteflame.se

Jag MPSTE ha ett par sånna pads och stroppar 🙂 skönaste jag känt på länge. var köpa ? 😀

• martent

Medlem
    3 juni, 2008 vid 09:38

@ölandstoken 472055 wrote:

Jag MPSTE ha ett par sånna pads och stroppar 🙂 skönaste jag känt på länge. var köpa ? 😀

Jag kan beställa till dig! Ring mig på 0733941802

MVH
    Mårten

• johnk

Medlem
    3 juni, 2008 vid 14:05

Finns det demo-ex i gbg, varberg?

• martent

Medlem
    3 juni, 2008 vid 19:35

Det finns i Ängelholm och på öland!

• johnk

Medlem
    4 juni, 2008 vid 09:08

aj vad långt. får försöka snacka till mig några repor med den om jag ser nån som har den på stranden då.

• above_the_law

Medlem
    4 juni, 2008 vid 09:17
    MårtenT;472299 wrote:
    Det finns i Ängelholm och på öland!

Be Robban på Robsport att Dema, så kanske ni kan få en bra återförsäljare i Göteborg också. Kanske svårt med marginalerna i o f s eftersom det är så bra pris från början, men ev kanske ni kan hjälpa varandra på något sätt? Vore ju inte fel om en ”ny” marknad för speed växte fram?

• reklem

Medlem
    4 juni, 2008 vid 10:46

Här kommer ytterligare lite bilder på en Suesias. Är Anders som kör och bilderna är från Öland. En av de bästa dagarna på länge.

• andersr

Medlem
    4 juni, 2008 vid 19:05

Ja det var en mkt fin dag och brädan är grymt nice!

• martent

Medlem
    4 juni, 2008 vid 19:10

Härligt att höra!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA