Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny design på Surfzone

  • Ny design på Surfzone

    Publicerad av steffo på 10 maj, 2010 vid 19:45

    Som ni ser så har Surfzone fått ett nytt utseende. Det finns säkert en del saker som vi har missat och som kanske inte fungerar som det ska, så vi uppskattar om ni kan skriva en rad i support forumet om det som ni hittar (eller inte hittar).
    Övriga synpunkter tas också självklart emot.

    eryk svarade 13 år, 9 månader sedan 22 Medlemmar · 33 Svar
  • 33 Svar
  • victorlindgren

    Medlem
    15 maj, 2010 vid 15:14

    Ser fint ut tycker jag. En grej som jag lade märke till är att man kan scrolla åt höger sida så man nästan bara ser trä-bakgrunden.

  • imported_thorbjorn

    Medlem
    15 maj, 2010 vid 16:05

    Jag gillar upplägget bättre, kanske lite mörkare färg på rubrikerna, parkettgolvet är lite 90 tal.
    Kanske en lite neutralare bakgrund av något slag.

    Annars så tycker jag att ni har gjort en fin uppfräschning. 😉

  • solomin

    Medlem
    15 maj, 2010 vid 18:47

    Lite snabbtestning med mobilen (Android), där går det inte att ta sig till köp & sälj då den övre blåa raden inte fungerar med rullgardinsmenyerna. Det är mindre bra då jag ofta kolla i mobilen!

    Klickar man på Kitesurfing så får man bara forum, kanske läge för en Kite första sida där man kan välja forum, Köp & Sälj o.s.v.

  • tobbekite

    Medlem
    16 maj, 2010 vid 07:09

    tidigare när man tittade på listan med underforum kunde man se datum och tid för senaste inlägg i respektive underforum. den funktionen saknar jag, den gjorde att det gick snabbt att se om det hänt något nytt i de lite mer inaktiva underforumen.

    i övrigt tycker jag det ser bra ut 🙂

  • davids

    Medlem
    16 maj, 2010 vid 07:40

    “Markera alla inlägg som lästa” fungerar inte i Forumverktyg.. Faktum är att man kan inte ens får upp några alternativ när man trycker på Forumverktyg..

  • skotten

    Medlem
    16 maj, 2010 vid 10:14

    signatures of any kind dont seem to be working.. ahh well…
    NEW!!!! – Follow us on FB and Twitter!!

    http://www.Facebook.com/kiteboarding.se
    http://www.Twitter.com/kiteboardingse

    sig2.jpg

  • acemattias

    Medlem
    17 maj, 2010 vid 18:21

    De nya brädorna blev bättre.

  • acemattias

    Medlem
    18 maj, 2010 vid 16:19

    Köp och säljkategorierna under övrigt (Neopren, surfbussar mm, Skänkes) borde finnas med under Kitesurfing köpes&sälges och nya annonser där borde komma upp på listan över nya annonser.

  • haze

    Medlem
    18 maj, 2010 vid 18:37

    Sökfunktionen funkar så där..

  • haze

    Medlem
    18 maj, 2010 vid 18:46

    Sökfunktionen funkar så där..

  • skotten

    Medlem
    18 maj, 2010 vid 19:32
  • rydstrom

    Medlem
    19 maj, 2010 vid 08:28

    jag gillar inte att fönstret med text är så smalt, och att de däringa brädorna fortsätter 3 mil utanför fönstret

  • lancce

    Medlem
    20 maj, 2010 vid 07:32

    jag saknar länken senaste inlägg! jag skulle vilja ha en länk för att få fram alla inlägg under kitesurfing/forum med senaste inlägget först.
    Önskemålet grundar sig egentligen i att jag tycker att alla underforum förutom Off Topic borde slås ihop till ett och samma, nu är det lite omständligt att behöva hoppa runt i 5 olika underforum när det ändå inte skrivs överdrivet mycket i dom flesta av dom.

  • jagkallaspiotrellerpete

    Medlem
    20 maj, 2010 vid 12:35

    Bra att man kan se de senaste inläggen i vardera underforum (konfen, 4 dummies) men vill se datumet på det senaste inlägget! Då vissa forum inte skrivs i samma mängd som andra vill man gärna se när det väl händer!

  • acemattias

    Medlem
    20 maj, 2010 vid 20:18

    Saxat från vindsurfarna:

    “Sjukt mycket luft, och alla signaturbilder blir bara en länk numera. Fast det gör iofs inget, för då försvinner kajtarnas mongostora reklambanners.”

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny design på Surfzone

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.