Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ny fet rulle fran capetown

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    3 januari, 2006 vid 11:21

era jivvla suckers!!!!

Det ser skitgött ut, men det var la vsurf man trodde man skulle få njuta av lite på arbetstid, fuuuuuckers!!!
    ..schyssta bilder, ser ut som ni har det gött, haha.

• frippe75

Medlem
    3 januari, 2006 vid 15:10

det TRODDE jag med när jag laddade hem senaste Rambo rullen… Mest lifestyle där…. Även om dom korta surfsekvenserna lyste upp tillvaron 🙂

(Kanske även en viss avundsjuka….)

sedan är det ju så att den bästa surfen ALDIRG hamnar på film… alla vill ut och rippa…

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    3 januari, 2006 vid 15:22

haha, tror på det med viss avondsjuka.

jag vet att det var lite surf å det var inget jag smög med när jag la upp den.
    Oavsett så var min rulle en 100% vsurf rulle ijämnförelse med denna.

• imported_borje

Medlem
    3 januari, 2006 vid 16:18

Ville bara retas lite. Men det kommer bli en fet rulle nar vi kommer hem. Gurra filmar en javla massa, sa det blir nog bra.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    3 januari, 2006 vid 16:31

haha noshit sucker, om de glädjer dig så lyckades du;)
    Ser framimot rullen!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA