Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film från kulingvarning: MAX NEDHAL

  • Ny film från kulingvarning: MAX NEDHAL

    Publicerad av gurra1978 på 2 mars, 2008 vid 18:20

    080227.jpg

    Gå in på http://www.kulingvarning.nu , ladda ner filmen MAX NEDHAL,poppa era popcorn, öppna den kalla ölen, lägg upp fötterna på datorbordet och skruva upp volymen.

    Här är filmen från den blåsiga dagen i Lejet i onsdags.

    /Gurra

    c_c svarade 16 år, 2 månader sedan 19 Medlemmar · 20 Svar
  • 20 Svar
  • aronh

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 18:40

    Ja kom då! Aningen segt när man inte kan vänta. Beräknas ta ca. en timme hos mig. Men det är med all säkerhet värt det. Går och poppar popcornen så länge då.

  • robrox

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 18:51

    min ligger på 40 minuter aarrrgghhh om alla bara slutar ladda tills jag e klar OK !!!

    mmmm popcorn

  • basse

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 19:19

    20 kb/s
    ÖKA!!

  • pure

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 21:33

    Grym film.. Det blir riktigt bra med allt runtomkring filmande som gör det hela mer intressant..

    Man blir riktigt sugen på att köra premiärsurf snart..

  • aronh

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 21:55

    Sådär ja! När popcornen var uppätna… Härligt att du kommit igång med filmandet igen. Riktigt gött att se. Bra laddadt.

  • davo

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 23:03

    Skön rulle Gurra! Bra klippt, fina ladd och härlig stämning genom filmen. Ljudet var sådär i vissa partier, men det är ju inte heller bridge som filmas!
    Gött mos!

  • robrox

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 06:52

    Me like

  • jester

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 07:16

    Äh… en hopp o skutt-film till. Trodde det skulle vara lite speed involverat med tanke på titeln..

    😀

  • larry

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 10:28

    Vet inte vad som ska ha mest beröm. Din segling eller dina filmer……
    Du är en multitalang Gurra!

  • dude

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 11:00

    Kul lekstuga ni har där 🙂 De blir jäkla kul med en videokamera alltså…!

  • tall-jonny

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 16:10

    Skön film – nu blir det f*n i mig förändring!

    Sen jag flyttade till Stockholm har jag förvandlats till en slö vekling som backar för lite kyla och som bara satsar på vintersurf om det är på behagligt avstånd från Norden. Bättre var det förut när man trots dålig utrustning gav sig ut så länge inte isen låg i viken…men nu är det slut på det – här skall surfas! Tack för inpirationen! 😀

  • surfpunk

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 17:31

    Alltid roligt att se film på lokalt surf,snyggt seglat också,men är det inte kallt….brrrr.

  • lars_k

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 18:05

    Gött att se. Det var en grym dag!

  • danneman

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 18:14

    Gött laddat..

    kul att du får va med i dina egna filmer.. creed- till alla som filmat, bra redigerat som vanligt Gurra!

  • militaren

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 18:21

    helt klart får man massor av insperation. har själv inte hunnit vara på vattnet så mycket i år. nu är man riktigt sugen att utmana vinden och vågorna…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film från kulingvarning: MAX NEDHAL

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.