Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film från kulingvarning.nu – Bad Boys

  • simpa

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 17:01

    Kulingvarning har aldrig fungerat riktigt för mig. Klickar man någonstans på sidan så laggar den upp och man måste avsluta aktiviteten. Någon som har samma problem?

  • bananen

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 17:49

    Jag tycker du skall lägga upp 3gp oxå, jag sitter i bilen med mobilen och kan inte bärga mig tills jag kommer hem.

  • gurra1978

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 18:20
    simpa;473227 wrote:
    Kulingvarning har aldrig fungerat riktigt för mig. Klickar man någonstans på sidan så laggar den upp och man måste avsluta aktiviteten. Någon som har samma problem?

    Det låter som du har slö uppkoppling. Det är mest bilder och film på kulingvarning (det enda som jag tycker är intressant :smirk:) så det kanske tar lite tid att ladda in sidan.

    Bananen, ös på hem nu så får du se hur man sätter feta flakas 😉

  • simpa

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 19:37

    @gurra1978 473257 wrote:

    Det låter som du har slö uppkoppling. Det är mest bilder och film på kulingvarning (det enda som jag tycker är intressant :smirk:) så det kanske tar lite tid att ladda in sidan.

    Bananen, ös på hem nu så får du se hur man sätter feta flakas 😉

    Telia 24/1 räcker då till allt utom kulingvarning isåfall!

  • danneman

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 20:42

    var e länken för nedladdning?

  • e_axel

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 20:54

    @gurra1978 473257 wrote:

    Det låter som du har slö uppkoppling. Det är mest bilder och film på kulingvarning (det enda som jag tycker är intressant :smirk:) så det kanske tar lite tid att ladda in sidan.

    Bananen, ös på hem nu så får du se hur man sätter feta flakas 😉

    Jag har också strul med att ladda din sida..det hänger sig när man klickar på något. Fick upp ett felmeddelande nu som säger såhär:

    “Ett script på den här sidan gör att internet explorer körs långsamt. Om scriptet fortsätter att köras kan det hända att datorn låser sig”.

  • simpa

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 22:15

    @E_Axel 473309 wrote:

    Jag har också strul med att ladda din sida..det hänger sig när man klickar på något. Fick upp ett felmeddelande nu som säger såhär:

    “Ett script på den här sidan gör att internet explorer körs långsamt. Om scriptet fortsätter att köras kan det hända att datorn låser sig”.

    Fick också upp det meddelandet tidigare kom jag på nu.

  • nlc

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 02:38

    Härlig film Gurra, att resultatet skulle bli bra det visste jag ju redan när jag såg dig stå å filma 😉

    @DanneMan 473302 wrote:

    var e länken för nedladdning?

    direktos länkos

  • gurra1978

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 03:42
    DanneMan;473302 wrote:
    var e länken för nedladdning?

    Under filmer hittar man filmen. Under respektive film hittar man länken för nedladdning.

  • robrox

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 05:43

    Aldrig haft problem med din sida Gurra YOU ROCK, blir det surf tisdag runt 17:00 ?? Jag har laddat kameran

  • naish

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 07:05

    Riktigt nice film alltså! Ut med Martin på EFPT nu så lovar jag att han kommer köra skiten av dom flesta!

  • basse

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 09:50

    Håller med. Martin rockar kallingarna av de flesta!

  • alexasu

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 18:55

    @E_Axel 473309 wrote:

    internet explorer

    jag tror jag har lokaliserat källan till problemet…

  • larry

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 20:57
    gurra1978;473224 wrote:
    Ännu en söndag, ännu en surfrulle från http://www.kulingvarning.nu

    Skön film med nice musik……….som vanligt Gurra!

    Jvlr va det rippas där nere.

    //L

  • callep

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 21:01

    fet rulle! gött me lite hellacopters. mkt power på båda, de gillar vi! switch åt båda hållen, de e tunga grejer de

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film från kulingvarning.nu – Bad Boys

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.