Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny film "KITE FOR LIFE" ifrån Träslövsläge i Helgen!

  • christian12345

    Medlem
    1 augusti, 2007 vid 20:48

    snyggt!

  • martent

    Medlem
    1 augusti, 2007 vid 21:29

    bra film!

  • dabban

    Medlem
    1 augusti, 2007 vid 22:17

    Snyggt Filmprojekt ! .. Du är duktig på att redigera..

    Anton(“youngblood”) och Nicke (“youngblood2”) och Jag spelade in en film i stråvalla igår. Ska se till att han lägger upp den så fort den är redigerad 🙂

  • snygging

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 07:30

    @dabban 402112 wrote:

    Snyggt Filmprojekt ! .. Du är duktig på att redigera..

    Anton(“youngblood”) och Nicke (“youngblood2”) och Jag spelade in en film i stråvalla igår. Ska se till att han lägger upp den så fort den är redigerad 🙂

    Gött då kan det bara bli skön åkning 🙂 skoj att bli sporrad på vattnet! Hör av er om ni har frågor om redigering, fast jag kan bara adobe premiere element.

  • hattfan

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 08:56

    Vackert, vackert indeed!

  • hildingdude

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 16:35

    shena! pierre, kan du redigera GIF i ditt program? vi får la köra en seriös filmsession någon gång och turas om med kameran! Alla kan som e osponsrade kan ju ha en liten egen snutt och skriva att vi vill ha spons i slutet! hehe.

    Anton

  • esont

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 18:05

    låter bra anton (Y) ja platsar nog dock inte i den filmen ännu hehe

  • snygging

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 19:03

    @hildingdude 402305 wrote:

    shena! pierre, kan du redigera GIF i ditt program? vi får la köra en seriös filmsession någon gång och turas om med kameran! Alla kan som e osponsrade kan ju ha en liten egen snutt och skriva att vi vill ha spons i slutet! hehe.

    Anton

    För att redigera gif bilder använder jag adobe photoshop, därefter kan jag ta in bilderna i adobe premiere element. Kanske lättare att förklara per tel!? 0313453457 .. Absolut mer sponsring! 🙂

  • henkeman70

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 19:21

    Bra film! 🙂

  • rusiak

    Medlem
    3 augusti, 2007 vid 08:08

    Wooooo 🙂 Sjukaste filmen kommer nog ända fixas under helgen…du och din blivande fru har huvudrollerna 🙂

  • zo0

    Medlem
    3 augusti, 2007 vid 08:16

    @hildingdude 402305 wrote:

    shena! pierre, kan du redigera GIF i ditt program? vi får la köra en seriös filmsession någon gång och turas om med kameran! Alla kan som e osponsrade kan ju ha en liten egen snutt och skriva att vi vill ha spons i slutet! hehe.

    Anton

    shit då måste det nog tränas rejält idag..

    Syns i A-bay senare idag

  • stebe

    Medlem
    3 augusti, 2007 vid 09:12

    @rusiak 402467 wrote:

    Wooooo 🙂 Sjukaste filmen kommer nog ända fixas under helgen…du och din blivande fru har huvudrollerna 🙂

    Gött,. hoppas det blir mycket mä Pörr!

  • eddman

    Medlem
    3 augusti, 2007 vid 09:43

    grymt… det ska ju dessutom blåsa idag ser jag… jag drar till läjet… jobbet får vänta igen.. fock.

    /Ed

  • snygging

    Medlem
    3 augusti, 2007 vid 11:29

    @stebe 402486 wrote:

    Gött,. hoppas det blir mycket mä Pörr!

    Det kommer bli så sjukt så att det kommer att svartna för ögonen!!! Sen har jag en speciel överaskning till svensexe gänget så att den fördmjukelsen jag fick utstå kommer bara vara en piss i havet jämförelse med vad ni kommer att få stå ut med!!!

  • stebe

    Medlem
    3 augusti, 2007 vid 11:34

    @snygging 402528 wrote:

    Det kommer bli så sjukt så att det kommer att svartna för ögonen!!! Sen har jag en speciel överaskning till svensexe gänget så att den fördmjukelsen jag fick utstå kommer bara vara en piss i havet jämförelse med vad ni kommer att få stå ut med!!!

    Nu förstår jag inte, kan du berätta vad det var för förödmjukelse du menar?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny film "KITE FOR LIFE" ifrån Träslövsläge i Helgen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.