Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny Film: ”Landet runt, vol 1”

• philippos

Medlem
    26 juli, 2005 vid 22:22

Åååå här kommer länken: Landet runt, vol 1
    Klicka på filmer så hittar du den längst upp.

• anonym-anvandare

Medlem
    26 juli, 2005 vid 22:23

länken… tongue.gif

• fluff

Medlem
    27 juli, 2005 vid 06:54
  • 1tu3

Medlem
    27 juli, 2005 vid 07:45

Grymt bra! Meeeeeeeeeeeeeeeeeeer film!

• calle_b

Medlem
    27 juli, 2005 vid 08:07

Jag gillade den verkligen!

Skön sverige-anda rätt igenom hela rullen. Lite kort wink.gif
    Betyg MVG- (men snart måste du köpa en ny kamera wink.gif )

Ha d gott

• stang

Medlem
    27 juli, 2005 vid 08:10

Ahhh nice!

Det är precis sånt här man vill se när man är instängd på jobbet!! grin.gif

• imported_macts

Medlem
    27 juli, 2005 vid 12:08

Hej,

Kanonfilm!

• edgedaniel

Medlem
    27 juli, 2005 vid 14:43

Var det bara jag som fick bilden helt ”streckig” vid alla rörliga partier? Har haft samma problem själv när jag filmat… Importerar från DV kamera till Premiere å så klipper å har sej, sen när man exporterar filmen så blir det pisskvalitet på den.. kanske jag som har fel codecs eller nåt.. Några tips nån?

• stewen

Medlem
    27 juli, 2005 vid 15:03

grym film…
    En fråga bara. Varför tältade ni nere vid vattenbrynet vid gilsöv hammar? Såg ut att vara en fin gräsmatta strax ovanför där ni riggade.
    Såg lite stenigt ut där nere smile.gif

Förresten så är dudes duckgippsvurpa på haga underbar =D

• diil

Medlem
    27 juli, 2005 vid 16:56

Jag instämmer, på både film- och vurpberömet! Riktigt välgjord rulle, hoppas ni samlar redigt med material till en tvåa. Och vurpan är underbar.. Ingen bottenkänning? /D

• tdk

Medlem
    27 juli, 2005 vid 20:40

Grymmt trevlig film!! Men kan inte släppa komentaren: -Du har ju sagt att man inte behöver 4,2… Huuu!! Tacka vet jag västkusten.. (Kanske inte denna våren dock… crazy.gif)

• styret

Medlem
    27 juli, 2005 vid 23:05

guti rulle. kulk att se som fan. vart dålöigt med filmer på senaste. som alla har sagt: bra sverigekänsla.

köpte 7 sons of freestyle idag och jag ser hellre den här filmen 5 gånger än den kan jag säja.

keep up productionen och resandet så lär vi ses framöver.

• philippos

Medlem
    28 juli, 2005 vid 03:05

Skönt att ni gillar den.

”Varför vi tältade nere vid vattenbrynet vid gislövshammar”?! Man vill ju ha sjötomt!!! Nä ärligt talat så var det av hänsyn för de boende i området. Vi ville inte göra den fina gräsmattan till campingplats men så här i efterhand ångrar man sig nästan – fan va obekvämt de va!

Angående Dudes duckgippsvurpa på Haga så kan jag inte annat än hålla med. Den är underbar. Helt sanslöst att han inte bröt nacken då det knappt är fendjupt inne vid stranden.

/Filip

• danneman

Medlem
    28 juli, 2005 vid 13:19

Skön dokumentär” det var altså i denna släpvangn bomben” grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif goa komentarer.
    synd att det aldrig blev lite action bara!
    För ni kan ju! wink.gif wink.gif

• rocklund

Medlem
    28 juli, 2005 vid 17:08

Svar till:

Var det bara jag som fick bilden helt ”streckig” vid alla rörliga partier? Har haft samma problem själv när jag filmat… Importerar från DV kamera till Premiere å så klipper å har sej, sen när man exporterar filmen så blir det pisskvalitet på den.. kanske jag som har fel codecs eller nåt.. Några tips nån?

[/ QUOTE ]

Det kallas interlacing, se här:
    (första som kom upp när man googlade ”interlacing”)

http://www.100fps.com/

edit: skön film förresten! smile.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny Film: ”Landet runt, vol 1”

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.