Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny grym Snowkite rulle!

• webbe

Medlem
    21 januari, 2004 vid 10:52

jävligt skön… många grymma hopp

• ozzcarr

Medlem
    21 januari, 2004 vid 12:38

Fan va najs…satan vad det måste smärta om det går åt skogen!

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 13:21

Svar till:

Fan va najs…satan vad det måste smärta om det går åt skogen!

[/ QUOTE ]
    Rätta mig om jag har fel men det är väl nästan inga träd alls på¨filmen wink.gif Så det lär väl knappast vara någon fara? wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2004 vid 16:41

Rätta mig om jag har fel men det är väl nästan inga träd alls på¨filmen wink.gif Så det lär väl knappast vara någon fara? wink.gif

[/ QUOTE ]

Ehhh? Jag är ju nybörjare, men slår man inte ihjäl sig bara genom att trilla ner från 10 meter, eller måsta man ha ett träd oxå? Toppen, då skall jag ut å se hur högt JAG kan hoppa! Tjohej! Niklas

• ozzcarr

Medlem
    21 januari, 2004 vid 17:55

Tror Patrikol syftade på mitt uttryck ”gå åt SKOGEN” lite skämtsamt. tongue.gif

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 19:36

Jag har tyvärr sett en del kite olyckor men aldrig att någon trillat ner helt plötsligt bara men visst allt kan ju hända. Har ju sett kitear fara iväg för att deras Schackel har pajat eller löst i onödan och det kan ju såklart hända även i luften. Du kan aldrig vara nog försiktig oavsätt om du är nybörjare eller ej. Det har hänt alldeles för mycket olyckor redan så ta det easy!

• mav

Medlem
    21 januari, 2004 vid 21:27

sålänge man kan lita på vinden och på sina egna ”skills” så brukar man kunna landa mjukt även på is/snö.
    var ute idag, grymt tryck, big air ganska stabil vind men en liten miss gjorde att jag nästan haltar(landade på knäet i en misslyckad transition), har rätt ont i knäet o armbågen…
    tror det blir knäskydd utöver hjälmen nästa gång…
    kroppen måste hålla minsta en sommarsässong till… smirk.gif

good winds.

Erik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny grym Snowkite rulle!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.