Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny kitesko uppfunnen

• Ny kitesko uppfunnen

Publicerad av magnus78 på 3 oktober, 2006 vid 11:05

Med denna bild vill jag releasa den första bilden på den nya kiteskon® som kommer att bli poppis under 2007. Snackar just nu med flera tillverkare och alla vill få rättigheterna till produkten.

Uppfinnaren vill vara anonym men han säger att idén kom när han försökte på sig ett inventerat handelpass med 720 snurr samtidigt som foten släpptes från bindningen och fastnade i linan. Jaja, vi låter det vara osagt.

/M

simoneburgess svarade 19 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • atte

Medlem
    3 oktober, 2006 vid 12:13

Fins det något riktpris?
    Konstruktionen verkar vara ganska enkel men tydligen sitter bra som fan.

Atte

• simoneburgess

Medlem
    3 oktober, 2006 vid 13:16

mm, fotspaghetti!

• henkish

Medlem
    3 oktober, 2006 vid 17:39

nudelschue.

Mvh Henkish

• johanneslarsson

Medlem
    3 oktober, 2006 vid 17:49

vem de nu än är på bilden så behöver du inte känna dig ensam, jag har också haft en sån sko i våras. försökte kita i frånlandsvind, vinden la sig och jag skulle försöka simma in liggandes på draken och då blev de inte bättre. hah

• henkish

Medlem
    3 oktober, 2006 vid 19:38
    johanneslarsson wrote:
    vem de nu än är på bilden så behöver du inte känna dig ensam, jag har också haft en sån sko i våras. försökte kita i frånlandsvind, vinden la sig och jag skulle försöka simma in liggandes på draken och då blev de inte bättre. hah

Då vet vi vem de va alltså.. =0)

Den bästa hyresgästen so far..

Mvh Henkish

• gh0st

Medlem
    4 oktober, 2006 vid 11:27

Aj, taskigt med fotsvamp.

• simoneburgess

Medlem
    4 oktober, 2006 vid 14:46

Det som slår mig direkt när jag ser en sån bild är att det är tur att han har foten kvar. Om det där skulle hända under ett åk kan ju linorna skära rätt bra. men hoppet borde ju se coolt ut. Åtminstone början 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA