Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny kiteskola i Malmö

• zebulon

Medlem
    26 april, 2005 vid 19:37

Tja!

Under Er rubrik ”varför ska man gå kurs”, fundera lite på uttrycket ”trail & error (smärtans väg)”. Det blev nog inte riktigt rätt…

Kan man skicka elever till Er som redan har annan utrustning än Naish, eller…

/Jonas

• anonym-anvandare

Medlem
    26 april, 2005 vid 20:19

Jag har vindsurfingkörkort från Bulgarien där jag bemästrade 5 meters brädan i stiltje, är kitekort nästa steg i utvecklingen? wink.gif

• stellan

Medlem
    26 april, 2005 vid 20:23

Alla är välkommna.

• annas

Medlem
    26 april, 2005 vid 22:15

För helvete.. Jag e pank och har inget jobb. Men kita kan jag så ge mig lite elever nu då!

• annas

Medlem
    26 april, 2005 vid 22:16

grin.gif

• skejtar_henke

Medlem
    27 april, 2005 vid 22:32

Välkommen hem till kylan Anna. Hoppas ni har haft det gött. Hoppas man får se dig snart i habo. Crille med f´ör den delen.
    kramis

• annas

Medlem
    28 april, 2005 vid 08:04

smile.gif tack!
    Jo vi har redan varit ute minst 5 minuter i Ljunghusen.. alldeles för kallt smile.gif Längtar efter en habo-session!

• matthias

Medlem
    28 april, 2005 vid 08:34

där e inget vatten längre tyvärr..

• brickan

Medlem
    28 april, 2005 vid 09:12

Vattnet kommer nog om det börjar blåsa syd.

• matthias

Medlem
    28 april, 2005 vid 09:35

får hoppas de..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA