Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny sida med filmer

• lewold

Medlem
    28 juni, 2004 vid 10:18

Kul att ni gillar filmerna. Kommer att fortsätta filma under sommaren och lägga ut filmer. Om det är någon som är intresserad av att göra film så har jag använt mig av Adobe Premiere 7.0 och en Panasoniv NV-MX300. Om det är nån som har en idé om något som borde filmas, (windsurfing eller vad som helst), maila mig och berätta. Förresten så ser det ut som det kan bli bra surf i habo ikväll(måndag).

• lewold

Medlem
    28 juni, 2004 vid 10:21

Kan förresten berätta att killarna som surfar är: Ola Jakobsson, Frederik Hjelmqwist, Henrik Agusson och Marcus Sjöstrand.

• vinta_kestrel

Medlem
    28 juni, 2004 vid 10:57

Har lite problem att löadda hem filmerna. Får ”The operation timed out” innan jag ens får en ”Save As”-dialogruta (jag högerklickar på filmerna och väljer Save As).

• lewold

Medlem
    28 juni, 2004 vid 11:00

Svar till:

Har lite problem att löadda hem filmerna. Får ”The operation timed out” innan jag ens får en ”Save As”-dialogruta (jag högerklickar på filmerna och väljer Save As).

[/ QUOTE ]

Ok, håller på att mecka med sidan, kan vara därför. Testa om ca en timme, kommer då att ligga under adressen http://www.windsurfa.com

• bergelin

Medlem
    28 juni, 2004 vid 14:34

Härligt att se.. mer vindsurfingfilmer på nätet!!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny sida med filmer

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.