Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing nY tRICK viDeo www.mikeblomvall.com

• mjersen

Medlem
    3 december, 2008 vid 11:10

najs mike! fan nu längtar man til värmen!! just nu suger sverige

• above_the_law

Medlem
    3 december, 2008 vid 11:48

Aaaahhhh!
    Måste vara beachen vid Le Morne va?
    Om så är fallet:
    Har du kört ”One-Eye-vågen” mellan freestylepassen också? En sådan våg får man ju bara inte missa (även om man är freestyleexpert);-)!

Måste tillbaka någon gång. Har du koll på bra och billigt boende nära Le Morne? Hatar dom där All-inclusive-resortsen!
    Det var en svensk som drev ett B ´n B där för ca 2 år sedan, men jag har tappat bort kontaktuppgifterna…:-(. Kanske du har koll Mike?

Ha de gott och lycka till på Touren!

• miketk

Medlem
    3 december, 2008 vid 13:35

Det finns 2st här nere som jag känner till som hyr ut rum o hela hus. Vilket är mycket billigare en att bo på hotell. Ska ta deras nr o webb adresser när jag ser dom.

såklart jag har vatt ute o kört one eye 🙂 Men håller mig oftast innan för revet. vågor har man tid med sen nu är det freestyle som gäller 🙂

kommer snart upp lite video från Mauritius osså ,,

mike

• above_the_law

Medlem
    3 december, 2008 vid 13:48

Man tackar ödmjukast på förhand Mike:laugh: !
    Om du kommer ihåg så får du väldigt gärna maila deras kontaktuppgifter på [email protected]
    eller skicka personligt meddelande här på Steffo.

Håller tummarna för dig inför nästa PKRA.
    Man blir ALDRIG för gammal för att leva drömmen!

Kör hårt!

MikeTK;519281 wrote:
    Det finns 2st här nere som jag känner till som hyr ut rum o hela hus. Vilket är mycket billigare en att bo på hotell. Ska ta deras nr o webb adresser när jag ser dom.

såklart jag har vatt ute o kört one eye 🙂 Men håller mig oftast innan för revet. vågor har man tid med sen nu är det freestyle som gäller 🙂

kommer snart upp lite video från Mauritius osså ,,

mike

• sourra

Medlem
    3 december, 2008 vid 21:46

Fan vad trivsamt farbror kniv!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA