Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny väder sida?

• larssa

Medlem
    7 juni, 2010 vid 20:22

Verkar ok, synd maninte kan lägga till egna spots?

• Kjello

Gäst
    7 juni, 2010 vid 20:55

Den testade jag, och la till Stockholms Kitebeach, lätt att lägga till spot,

Så här lägger man till spot;
    Klicka spots ”create ny spot” sen poppar ett googlekonto upp, mitt gmail poppade upp bara att skriva in lösenord, (med info att lösenordet inte kommer avslöjas) sen resten lite självklart (scrolla Sverigekartan och zooma mm).
    Det krävs gogglekonto gmail eller liknande, för att lägga till spot.

Nu la jag till Singöfjärden med, vid mitt sommarställe.

”bra att veta”, när man skriver in land (minst 2 bokstäver) SE är Sverige, annars kommer inte spoten med i spotlistan.
    Kanske går att skriva Sverige med, men spoten Stockholm Kitebeach lade automatiskt till SE som landbetäckning.

Edit spot, funkar även med Opera (inte lika självklart bara).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny väder sida?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.