Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › nya bilder
-
nya bilder
Publicerad av pewe på 24 april, 2006 vid 08:59la upp lite bilder från Cabarete och Mexico på http://www.surfskolan.se kommer mer surfbilder snart!!
/Pewe
johanw svarade 19 år sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
KLart ja kommer på fredag! Tänkte plinga på hos Hugh med resväskan. Så vi kanske blir roommates!
Det ska bli sjukt kul! Jag håller nästan på att kissar på mig när jag tänker på att jag snart ska få surfa o träffa er igen!
Ses på fredag!
Tar med mig blöjor och sprit!
-
jag kommer va i lund for att bli full 1 maj, Hugo bodde vel i lund. Vi kankse ses parken..
-
Ahhh Wiken=Martin! Grymmers ses i parken med några bira eller massa bira!!
-
jag har styrt upp special threaaatment till dig men bara om du tar med ddig din lunarbrud
-
HugeO wrote:jag har styrt upp special threaaatment till dig men bara om du tar med ddig din lunarbrud
Haha…. And im a part of it…
-
HugeO wrote:jag har styrt upp special threaaatment till dig men bara om du tar med ddig din lunarbrud
Hörre du du! Lovar du bor mina tjänster? Stopp och belägg!
-
Luuddee wrote:vafaen ska vi göra till valborg dåå?
ja eller hur va blir de? nu när vi får fin fämat från uppåtlandet.. -
Jag och mitt crew kommer!! Kommer se ut som dom där galna minibussarna på Cabarete när jag kommer. Tjejerna kommer flyga som popcorn!! hahah
Special special ingen pizza du pratar om Hugo, hoppas ja! Vi ska ju till Rosengård på en black-tour! Jag tar med mig Hawai skorjta och hagelbrakare sen kör vi! Kanske en Merceders 300 SEC oxå men tonade rutor….
Schema Valborg!
Fredag- pewe kommer och är säkert helt slut efter en hård vecka med alla teens så det blir nog lugners
Lördag – surfa sen på med tajta byxor
Söndag- Hitta hem…. surfa, tour rosengård, grilla lite
Måndag – Hemfärd och förmodligen inte före kl 17.00…
/Tjena
-
pewe wrote:Jag och mitt crew kommer!! Kommer se ut som dom där galna minibussarna på Cabarete när jag kommer. Tjejerna kommer flyga som popcorn!! hahah
Special special ingen pizza du pratar om Hugo, hoppas ja! Vi ska ju till Rosengård på en black-tour! Jag tar med mig Hawai skorjta och hagelbrakare sen kör vi! Kanske en Merceders 300 SEC oxå men tonade rutor….
Schema Valborg!
Fredag- pewe kommer och är säkert helt slut efter en hård vecka med alla teens så det blir nog lugners
Lördag – surfa sen på med tajta byxor
Söndag- Hitta hem…. surfa, tour rosengård, grilla lite
Måndag – Hemfärd och förmodligen inte före kl 17.00…
/Tjena
låter ju skit bra.. 😀
Logga in för att svara.