Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nya bilder på kiteboarding.se

• patrikol

Medlem
    13 december, 2003 vid 17:18

Tack Rambo! Sitter här och deppar i höstmörkret! Regn och skitväder här just nu! Ser jävligt härligt ut. smile.gif

• rambo_johnson

Medlem
    13 december, 2003 vid 20:14

vågorna är rätt okej..som ni ser… inget jevla platthabo här inte

• patrikol

Medlem
    13 december, 2003 vid 20:17

Ser så jävla roligt ut! Fan Rambo stendött på Steffo idag märks att sässongen är över här hemma.

• wind_freak

Medlem
    13 december, 2003 vid 20:34

fan vad avis man blir var ute och provade min nya titan på en leråker förra helgen men jag får väll lära mig åka lite bättre i vinter och börja jobba så det blir en resa nästa vinte ush det låter som om det vore riktigt långt fram i tiden måste nog fixa mit fysik prov förs ha det bra där ner och ta mycket kort, film och fortsätt skriv dagbok det uppsaktas av mej i alla fall (kan ju inte svara för alla ) ha det bra

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA