Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nya brädor från Cabs

• neven

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 20:08

Och det är Stone som har vart med och tagit fram wakeskaten och den killen kan…

• sourra

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 20:12

Coolio. Wakeskate är så in i helskotta kul och så in i helskotta svårt. Undrar om det är därför det bara var stillbilder på tricken =)

• sourra

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 20:15

Hur är det med vindkrav för att köra en sån däringa tingest med kite? Är det lika mycket rocker på en ”kiteskate” som på en wakeskate?

• yann

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 20:16

Ja, hade wakeskaten bara haft hälften så bra egenskaper i vattnet som en wave-skim hade jag kört det hela tiden i stället men det blir inte kul när man måste koncentrera sig på att ta höjd exakt hela tiden. Hoppas denna är bättre som sagt! När får man testa?

• yann

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 20:18

Jag körde lätt överriggad på min 12a i chop i rågelund på LF ”Kiteskaten” och man fick kämpa för att överhuvudtaget hålla samma höjd. Ett trick = en lika lång promenad upwind efteråt.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA